سعادتمند: آدم مدعی هستم و چیزی جز قهرمانی برای استقلال نمی‌بینم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: همه وظایف‌مان را در قبال دیاباته و میلیچ انجام دادیم و دیگر هیچ بهانه‌ای نباید داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در برنامه تلویزیونی "چهارسوی لیگ" شیکه خبر در خصوص رعایت پزوتکل های بهداشتی باشگاه اظهار داشت: سلامت جان انسان‌ها برای همه ما حائز اهمیت هست و باید تا آنجایی که بتوانیم بند بند این موارد را رعایت کنیم.

وی افزود: از دو منظر به پروتکل های بهداشتی می توانیم نگاه کنیم. اول اینکه جان انسان‌ها مهم است و باید به موارد مد نظر توجه کرد. از طرفی همه ما دلمان برای فوتبال تنگ شده و همه می‌خواهند فوتبال را تماشا کنند. فکر می ‌کنم با رعایت پروتکل ‌ها و موارد بهداشتی می‌ شود لیگ را ادامه داد. یک مقدار به بازیکنان فشار می ‌آید چون هر 4 روز بازی باید بکنند و این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد ولی در کل امیدوارم بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم.

سعادتمند در پاسخ به این سوال که ارزیابی اش از شرایط استقلال بعد از دو ماه. حضور در این باشگاه تصریح کرد:خدا را شکر در این یک ماه و بیست روز اخیر که در استقلال بودم، با حمایت عزیزان و هواداران، توانستیم بخش اعظمی از مطالبات حتی باقی مانده از دی را پرداخت کنیم. این را چند بار گفته ‌ام که این کارها جزیی از وظایف باشگاه است و باید به قراردادها عمل کند.

وی گفت: در این سال‌ ها که در جاهای مختلف حضور داشتم به یاد ندارم شب عید به بازیکنان پرداختی نداشته باشیم. دیاباته از باشگاه 250 هزار دلار طلب داشت و ما امروز که با هم حرف می ‌زنیم این پول پرداخت شده است. یک میلیارد و هفتصد میلیارد تومان تفاوت پول دیاباته از بهمن با الان است چون قیمت ارز تغییر کرده است.

سعادتمند ادامه داد: دیاباته یک بازیکن بسیار خوب است. 4 میلیارد و هفتصد میلیون مطالبات این بازیکن بود و این پول اگر زودتر پرداخت می‌شد، با 3 میلیارد تومان مسئله حل می‌شد. جدا از اینکه او بازیکن بسیار خوبی است و از بازیکنان اصلی ما به شمار می‌رود ولی با این پول می‌شد 3 هزار و صد نفر بازیکن جوان و مستعد را با کلیه امکانات در استان‌های مختلف می‌شود پرورش داد. ما با این رقم ‌ها می‌ توانیم دیاباته‌ های زیادی را پرورش دهیم و تراتسفر کنیم. این موضوع کشف استعدادها در همه نقاط کشور در برنامه ماست و ان ‌شاءالله این کار را می ‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص جلسه با پیشکسوتان گعت: باشگاه استقلال متعلق به پیشکسوتان است. این عزیزان نظرات خود را گفتند و جلسات دوستانه و صمیمانه‌ای باهم برگزار کردیم. در جلسه با پیشکسوتان درباره کمیته فنی هیچ صحبتی نداشتیم. ما به دنبال برگزاری یک مراسم با حضور پیشکسوتان، بازیکنان تیم بزرگسالان و پایه به همراه خانواده ‌هایشان هستیم. صحبت ‌ها و جلسات ما با پیشکسوتان همیشه ادامه دارد.

وی درباره شرایط دستیار خارجی فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: قرارداد این مربی با باشگاه تمام شده و فرهاد مجیدی هم به ما گفته است که دیگر نیازی به او ندارد. لکیچ هنوز دستمزدش را نگرفته است. شما حساب کنید که بویان بازبکن سه سال پیش استقلال 320 هزار دلار با قیمت دلار در آن زمان، هنوز از ما طلبکار است. به هرحال مشکلات ما زیاد است و هواداران باید بدانند که چقدر مشکلات داریم.

سعادتمند در خصوص انتخاب معاونانانش اظهار کرد: تا این زمان ما درگیر پرداخت‌ ها بودیم. ما همه تلاش خود را کردیم تا مشکلات مالی را حل کنیم. مشکل دیاباته مشکل بزرگی بود که حل شد. اگر خاطرتان باشد برای طلب 160 هزار دلاری استراماچونی یک مملکت بسیج شده بود و با درایت وزیر ورزش و کمک رئیس بانک مرکزی این پول انتقال پیدا کرد. حالا ما 250 هزار دلار دیابته را سعی کردیم طوری بدهیم که مشکلی ایجاد نشود. یک بخشی از حقوق بازیکنان، طلب تیم امید و مطالبات پیشکسوتان را دادیم. دو زمین اختصاصی گرفته ایم و مشکلات را دسته بندی کردیم و از هفته بعد سازماندهی را آغاز می ‌کنیم. هیچ کسی در عزل و نصب‌ها دخالتی ندارد و من اختیار کامل در خصوص انتصابات دارم.

وی در ادامه با بیان اینکه کل مطالبات دیاباته و میلیچ پرداخت شده است تصریح کرد: میلیچ بامداد چهارشنبه راهی تهران می‌شود. با پیگیری‌ های صورت گرفته، منزل، ویزا، و مسائلی از این دست آماده هستند. مگر اینکه اتفاق خاصی در این میان رخ دهد وگرنه مشکلی وجود ندارد. من امروز از امور بین الملل‌ باشکاه خواستم که به این دو بازیکن اعلام کنتد تا در اولین فرصت به تمرینات اضافه شوند.

سعادتمند افزود: الان به دنبال زدن دو کمپ در مازندران و همدان هستیم. کمپ مازندران هم سطح با دریا و کمپ همدان در ارتفاع است. البته این برنامه بلند مدت ما است و جلساتی در این رابطه داشته‌ایم. در خصوص کمپ حجازی در برنامه ‌ای جداگانه مفصل صحبت خواهیم کرد. در همین حد بگویم که به دنبال بازسازی کمپ با کمک هواداران هستیم و از دولت کمکی نمی ‌خواهیم چون آنقدر هوادار عاشق داریم که نیازی به کمک دولت نداشته‌ باشیم. با توجه به نگاه ویژه دولت به خصوصی سازی، ما به دنبال اخذ سند کمپ حجازی و مرغوبکار هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که جایگاه این تیم در پایان فصل چه خواهد بود، اظهار داشت: من انسان مدعی هستم و چیزی جز قهرمانی برای استقلال نمی‌بینیم و نگاه ما قهرمانی است. اگرچه 10 امتیاز با یک بازی عقب افتاده با صدر فاصله داریم ولی ما تیمی منسجم و با انگیزه هستیم. باشگاه با نفس گرم هواداران برای امسال و سال بعد تلاش می ‌کند.

سعادتمند در پاسخ به این سوال که دیاباته و میلیچ بر می‌گردند؟ خاطرنشان کرد: ما وظایف مان اعم از پول، ویزا، پرواز و منزل را انجام داده‌ایم و در زمان مقدر کار خود را کردیم و هر کاری کردیم با آن‌ها و وکیلشان هماهنگ کردیم. هیچ بهانه ‌ای از طرف آن ‌ها نباید وجود داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص شکایت استراماچونی گفت: الان 320 هزار دلار به بویان، 100 هزار دلار به پادوانی، 550 هزار دلار به شفر، 220 هزار دلار به جپارف و منشا و سه وکیل، 150 هزار دلار به پاختاکور و یک میلیون و هشتصد هزار یورو به استراماچونی با توجه به شکایتش بدهکاریم. این‌ها رقم کمی برای باشگاهی که به نقطه صفر نرسیده است، نیست. هواداران باید وضعیت را بدانند. ما حتی از حق پخش هم محرومیم.

سعادتمند در پایان گفت: دو نکته باید بگویم. اول آغاز به کار فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای استقلال از ماه بعد است و دوم اینکه دو عزیز در ایران و یک عزیز در خارج ادعا کردند به ما کمک کردند که صحت ندارد و از کسانی که به ما کمک کردند هم متشکرم.

کد خبر: 1070318

وب گردی

وب گردی