مدیران کم‌کار در حل مشکل مردم غیزانیه باید توبیخ شوند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان گفت: دولت تدبیر و امید به شعارهای انتخاباتی خود عمل کرده و ضمن دادرسی با مردم غیزانیه، مدیران کم کار را توبیخ کند.

محمدعلی بنی سعید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره وضعیت مردم روستای غیزانیه استان خوزستان گفت: دولت تدبیر و امید به شعارهای انتخاباتی خود عمل کرده و ضمن دادرسی با مردم غیزانیه، مدیران کم کار را توبیخ کند.
وی ادامه داد: متاسفانه در این چند روزه مردم غیزانیه با بحران مدیریت دست و پنجه نرم میکنند بحرانی که فریاد مردمان مظلوم آن منطقه را بدلیل بی آبی و تلف شدن زندگیشان درآورده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان بیان کرد: ضمن ابراز همدردی با مردم منطقه غیزانیه درخواست رسیدگی به ساکنان آن منطقه و جبران تمامی کم کاری هایی که در این مدت صورت نگرفته را داریم، چرا که به گفته مردم محلی تنها درخواست آنان برآورده شدن مشکل آب آنجا هست.

وی ادامه داد: متاسفانه بی تدبیری مسئولین ذی ربط برای به انجام رساندن پروژه آبرسانی، باعث ایجاد هرج و مرج و نارضایتی مردمان آن منطقه شد و به دنبال این اتفاقات حوادث به وجود آمد که درباره این مسائل مطالبه جنبش دانشجویی از مسئولان نظامی و انتظامی استان این است که با تدبیر بیشتر همچون رخدادهای گذشته عمل کنند و اجازه ندهند با برخوردی هر چند قانونی، موجبات سوءاستفاده گروه‌ها و گروهک‌های ضدانقلاب را فراهم کند.

بنی سعید در پایان خاطر نشان کرد: مردم خوزستان از دولت درخواست دارند ضمن اتخاذ تصمیمات لازم و ورود به این جریان و همچنین پیگیری جدی برای حل مشکل مردم غیزانیه و جبران اتفاقات صورت گرفته، برخورد جدی با مسئولان امر و مسببان این کم کاری و بی‌تدبیری انجام دهند. اقدامات مناسب دولت باعث می‌شود دیگر مردم مناطق محروم شاهد بی‌عدالتی و بی‌توجهی از جانب مسولان نباشند.

انتهای پیام/
کد خبر: 1070349

وب گردی

وب گردی