محدودیت های برخی ورزش ها و فعالیت صنوف پر خطر ادامه دارد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: ورزش هایی که به صورت تجمعی در محیط بسته انجام می شوند همانند بسکتبال، شنا و.... اجازه فعالیت ندارند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " نادر مرادی" گفت بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تعداد زیادی از اصناف فعالیت خود را از روز سه شنبه هفتم خرداد ماه آغاز ولی تعدادی از صنوف که همچنان پرخطر محسوب می شوند بسته بوده و اجازه فعالیت ندارند.

مرادی با اشاره به اینکه، استخر ها، سینماها و مراکز ماساژ از این جمله اصناف پر خطر بوده که تعطیلی آنان ادامه دارد، تصریح کرد: این صنوف تا اطلاع ثانوی تعطیل و در صورت فعالیت به منزله رعایت نکردن قوانین بوده و برابر قانون با این گونه واحد های صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی گفت: ورزش هایی که به صورت تجمعی در محیط بسته انجام می شوند همانند بسکتبال، شنا و.... اجازه فعالیت ندارند و تعدادی از سالن های ورزشی که در آن ورزش هایی به صورت رو در رو و دو نفره همانند کشتی انجام می گیرد نیز فعلاً بازگشایی نخواهد شد.

این مقام انتظامی همچنین در خصوص چگونگی فعالیت باشگاه های بدنسازی، گفت: این دسته از ورزش ها که به صورت انفرادی انجام می پذیرد منعی نداشته و فعالیت شان آغاز شده است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در پایان به فعالیت قهوه خانه ها و کافی شاپ ها اشاره کرد و گفت: فعالیت این دسته از اصناف با رعایت پروتکل های بهداشتی و به شرط عدم عرضه قلیان بلامانع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070351

وب گردی

وب گردی