استودیوی فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد شهرقدس افتتاح شد

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی غرب استان تهران، از افتتاح استودیوی فرهنگی نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر منصوری مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی غرب استان تهران، از افتتاح استودیوی فرهنگی نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

وی با بیان نقش برجسته شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم نقش بزرگی در تربیت و رویش نسل جدید انقلاب اسلامی داشت ؛که نمونه بارز آن شهدای گرانقدر مدافع حرم هستند . شهدایی که بعضاً از جوانان دهه هفتادی بودند . آنانی که جریان مبارزات انقلاب و جنگ تحمیلی را درک نکردند اما مفهوم انقلاب در کالبد روحشان جریان پیدا کرد.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی غرب استان تهران بیان کرد: حالا بخشی از این رسالت شهید سلیمانی بر دوش ماست، تا در دانشگاه علاوه بر نشر و گسترش ارزش های اسلامی و مبانی عقیدتی جمهوری اسلامی ، پاسخگوی شبهات جوانان دانشجو که آینده سازان ایران اسلامی هستند، باشیم. لذا برای تحقق این امر، برنامه ای را در دفتر نهاد مدون نمودیم ؛ که بستر سازی فرهنگی در فضای مجازی یکی از بخش های آن است. در این راستا استودیوی تولید محتوای فرهنگی به کمک بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی غرب استان تهران و در واحد شهر قدس ایجاد شد.

حجت‌الاسلام منصوری خاطر نشان کرد: برای مدد گرفتن از روح پرفتوح شهید حاج قاسم سلیمانی و برکت گرفتن این امر مهم فرهنگی ، نام ایشان را زینت بخش کار نمودیم که ان شاءالله بتوانیم خدمات شایسته ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشجویان گرانقدر ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: در این استودیوی فرهنگی که با امکانات ضبط صدا و تصویر آماده شده است، کارهای گرافیک حرفه ای انجام می شود ؛ که تهیه پوستر های محتوایی و کلیپ های آموزنده بخشی از آن است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی غرب استان تهران متذکر شد: تمام کارهای ضبط، پخش، فیلمنامه، بازیگری و ... توسط جوانان خوش ذوق دانشجو و طلبه انجام می شود که خود، نشان دهنده پیوند عمیق بین حوزه و دانشگاه است.

حجت‌الاسلام منصوری در پایان ابراز امیدواری کرد که روندی که اکنون در این استودیوی فرهنگی شکل گرفته و منتهی به تهیه و تولید تعداد قابل توجهی کلیپ با مفاهیم ارزشی و آموزشی شده است ادامه پیدا کرده و بتواند تأثیر مهمی بر جو فرهنگی دانشگاه ها داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070419

وب گردی

وب گردی