جمع‌آوری بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال کمک نقدی توسط جامعه جوانان و ورزش

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده توسط تشکل‌های جوانان را حدود ۸۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک نقدی توسط هیات‌های ورزشی کشور جمع‌آوری و در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدمهدی تندگویان با ارائه گزارشی از رزمایش ملی همت جوانانه- کمک مومنانه، گفت: در این رزمایش مهم و بزرگ که در راستای فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و به همت جامعه جوان و ورزش کشور برگزار شد، بیش از ۴۰۸ هزار خانوار تحت حمایت و دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی قرار گرفتند و این در حالی است که پیش از آغاز این رزمایش پیش‌بینی‌ها بر اساس یک درصد خانوارهای هر استان (حدود ۲۵۰ هزار خانوار) تعیین شده بود.

وی با بیان اینکه در این رزمایش ۶۹۷ سازمان مردم نهاد جوانان با بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ عضو و همچنین ۸۳۰ هیات ورزشی کشور مشارکت داشتند، گفت: بیش از ۲۸۵ هزار خانوار از طریق سمن‌های جوانان بسته‌های حمایتی دریافت کردند.

معاون امور جوانان، وزارت ورزش و جوانان تعداد خانوارهای حمایت شده توسط هیات های ورزشی را بیش از ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ خانوار برشمرد و ادامه داد: همه این کمک ها با همت جوانان و جامعه ورزش و کمک خیرین کشور رقم خورده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

تند گویان گفت: کمک های جامعه ورزش و جوانان محدود به این رزمایش نبوده و این دو جامعه بزرگ و پویا از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا خدمات و اقدامات قابل توجهی در بخش های مختلف مانند، تولید و پخش اقلام بهداشتی و مواد ضدعفمونی کننده، اقدامات فرهنگی و آموزشی مقابله با کرونا، برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی مجازی برای مردم و همچنین مشاوره های تلفنی و آنلاین توسط مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده تحت نظر این وزارتخانه، انجام داده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070423

وب گردی

وب گردی