ماجرای تبدیل ایستگاه دوچرخه به انبار سیمان چه بود؟

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اشاره به اینکه کرایه دوچرخه‌های بیدود افزایش نمی‌یابد، گفت: 70 ایستگاه دوچرخه در بوستان‌‌ها و 75 ایستگاه دوچرخه اشتراکی بیدود در سطح پایتخت فعال است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یعقوب آزاده‌دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران ،‌درباره تغییر کاربری ایستگاه دوچرخه‌سواری در بوستان پلیس پایتخت و تبدیل ایستگاه به انبار مصالح و سیمان گفت: این موضوع به دلیل شرایط کرونا و تعطیلی ایستگاه‌های دوچرخه به وقوع پیوسته بود.

وی با بیان اینکه قرار دادن کیسه‌های سیمان در این ایستگاه دو چرخه با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک نبوده است، ‌افزود: به دلیل بارش باران مصالح در این پارک در معرض آسیب بود لذا از آنجایی که ایستگاه هفته‌های گذشته قابل استفاده برای دوچرخه‌ها نبوده است، پیمانکار با هماهنگی متولی بوستان، مصالح را در این ایستگاه قرار داد.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پارک شهرداری تهران ادامه داد:به محض اطلاع معاونت حمل و نقل این ایستگاه دوچرخه از مصالح تخلیه شد و دوچرخه‌ها دوباره در آن جاسازی شده‌اند.

آزاده‌دل با بیان اینکه 70 ایستگاه دوچرخه در بوستان‌‌ها و 75 ایستگاه دوچرخه اشتراکی بیدود در سطح پایتخت داریم، گفت:‌تعداد دوچرخه‌های اشتراکی بیدود طی روزهای اخیر افزایش یافته و از هزار دوچرخه به 1500 دوچرخه رسیده است.

وی گفت: میزان استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی در حال حاضر نسبت به اسفند سال پیش سه برابر و میزان استفاده از دوچرخه‌های شخصی نیز دو تا سه برابر افزایش یافته است.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران گفت: کرایه‌های دوچرخه‌های اشتراکی تغییر نکرده و برنامه‌ای برای افزایش آن نیز در حال حاضر نیست همچنین کرایه هر سفر با دوچرخه‌های اشتراکی در پایتخت اکنون 1500 تومان است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1070474

وب گردی

وب گردی