فساد و بی‌عدالتی باعث ناامیدی مردم شده است/ قوه قضاییه موفق در مبارزه با فساد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فساد و بی‌عدالتی باعث شده است مردم امیدشان برای گرفتن حق و داشتن زندگی مناسب را از دست دهند.

محمد امین سبحانی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز دربار عملکرد قوه قضاییه در چند ماه اخیر اظهار کرد: این قوه از زمان ریاست جدید و اخذ رویکرد مناسب توانسته کارنامه درخشانی در مبارزه با فساد برای خود درست کند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا نقش با اهمیتی در مبارزه با فساد دارد، گفت: متاسفانه در حال حاضر کشور درگیر فساد در حوزه‌های مختلف از جمله مالی، اداری، اقتصادی، اجتماعی و غیره است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: فساد و بی‌عدالتی باعث شده مردم امید خود برای گرفتن حق و داشتن زندگی مناسب را از دست دهند، ضمن اینکه به اعتماد و باور مردم به آرمان‌های انقلاب نیز خدشه وارد می‌شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تشکر از قوه قضاییه برای مبارزه با مفسدان دانه درشت بیان کرد: شجاعت قوه قضاییه ستودنی است؛ زیرا بدون در نظر گرفتن ملاحظات سیاسی و منفعت‌های شخصی با افرادی که حتی پشتوانه‌های قوی سیاسی داشتند مبارزه کردند و پای میز محاکمه کشاندند.

به گفته سبحانی‌نژاد، برخورد نا‌مناسب یا فرار افراد خاص و به اصطلاح آقا زاده‌ها از فرار مالیاتی یا فسادهای اقتصادی همواره مورد اعتراض مردم بوده و آنها را نسبت به این موضوع حساس کرده است.

این فعال دانشجویی با تاکید بر همراهی و همدلی سه قوه در کشور عنوان کرد: دولت٬ قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی اگر در راه مبارزه با فساد در ابعاد گسترده همکاری لازم و کافی را داشته باشند، قطعا ریشه فساد در کشور زودتر خشکانده خواهد شد.

این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: قوه قضائیه عملکرد مناسبی در برقراری عدالت دارد؛ اما مردم و جریان دانشجویی باید بداند این قوه یکی از ۳ قوه تصمیم‌گیر در کشور بوده و حوزه اختیاراتی دارد. نمی‌توان از قوه قضائیه انتظار معجزه داشته باشیم یا اینکه از شخص آیت الله رئیسی درخواست کنیم در تمامی امور وارد شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070481

وب گردی

وب گردی