بررسی درمان ناباروری  و  ویروس کرونا دربرنامه  «طبیب» 

تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز مهمان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدارها و راه های پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، برنامه طبیب که امروز شنبه ۱۰ خردادماه میزبان پزشک متخصص زنان و زایمان خواهد بود و به موضوع پیشگیری و درمان ناباروری خواهد پرداخت و همچنین مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور، مراقبت‌های پزشکی هنگام زلزله را بررسی خواهد کرد و به سوالات مخاطبان در خصوص این موضوع پاسخ خواهد داد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه ۱۱ خرداد ماه با حضور دکترای تخصصی روانشناسی، وسواس زیبایی و با پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی موضوع جوش و لک صورت و راه‌های درمانی آن را به همراه پاسخگویی به سوالات مخاطبان پیگیری خواهد کرد.

این برنامه همچنین در روز دوشنبه ۱۲ خرداد ماه دکتر علی اکبر حقدوست معاون وزیر بهداشت با موضوع اپیدمیولوژیست ویروس کرونا و همچنین دکتر مینا بردبار آذری متخصص فیزیولوژی ورزشی و رییس انجمن ورزش مادران و خانواده کشور مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهد بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۱۳ خرداد پذیرای دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران و رییس دانشگاه شهید بهشتی تهران موضوع ویروس کرونا خواهد بود.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «طبیب» بر خلاف هفته های گذشته چهارشنبه این هفته پخش نخواهد شد.

آیتم ورزش در خانه، بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070487

وب گردی

وب گردی