رشته‌های پیراپزشکی و علوم پزشکی در دانشگاه آزاد ماکو راه‌اندازی می‌شود

نخستین جلسه هم اندیشی در خصوص راه اندازی رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از ماکو، سعید مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو در نخستین جلسه هم اندیشی راه اندازی رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی در این دانشگاه، گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در مورد مراحل کسب مجوزهای لازم از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به اعضای جلسه ارائه داد.

وی در زمینه تصویب رشته های پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط، گفت: در خصوص تصویب رشته های فوق تلاش ها و رایزنی های زیادی انجام گرفته و در بازدید کارشناسان وزارت بهداشت و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، امکانات آزمایشگاه و بالینی بیمارستان فجر ماکو بسیار خوب ارزیابی شد.

مرادی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای جذب اعضای هیأت علمی، لازم اظهار داشت: پنج نفر را به عنوان هیأت علمی جذب کرده ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو، جلوگیری از خروج ارز، کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مهاجرت دانشجویان، جذب دانشجو از کشورهای همسایه و ایفای نقش در توسعه پایدار و متوازن منطقه آزاد را از مزیت های راه اندازی رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی در این دانشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070510

وب گردی

وب گردی