آماری از میزان ابتلای دانشجویان به کرونا نداریم

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: آماری از میزان ابتلای این دانشجویان به کرونا نداریم، اما تاکنون هیچ دانشجوی علوم پزشکی در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست نداده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رحمان حدا بنده لو با بیان اینکه حضور دانشجویان علوم پزشکی در دانشگاه‌ها براساس زمان بندی اعلام خواهد شدگفت: دانشگاه‌ها در حد توان و شرایط خود در حال آماده سازی خوابگاه‌های دانشجویی هستند.

وی ضمن اشاره به عدم حضور همزمان دانشجویان از ۱۷ خرداد، افزود: خوابگاه‌ها نیز با ظرفیت کمتری آماده اسکان دانشجویان می‌شوند.

وی گفت: بسیاری از کلاس‌های درسی به صورت مجازی برگزار شده و دانشجویان برای رفع اشکال در دانشگاه حاضر می‌شوند.

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص نحوه برگزاری امتحانات گفت: برنامه امتحانات قطعا به صورت مرحله‌ای برگزار می‌شود تا همه به صورت همزمان در دانشگاه برای امتحانات حضور پیدا نکنند.

خدا بنده لو گفت: آماری از میزان ابتلای این دانشجویان به کرونا نداریم، اما تاکنون هیچ دانشجوی علوم پزشکی در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست نداده است.

وی گفت: مقرر شده است که در استان‌ها از دانشجویان حاضر تست کرونا بگیرند تا برآوردی از وضعیت دانشجویان از نظر ابتلا به ویروس در استان‌ها و دانشگاه‌های مختلف داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070515

وب گردی

وب گردی