مرحله دوم طرح شهید قاسم سلیمانی2 برگزار می‌شود

دبیر اجرایی طرح شهید قاسم سلیمانی۲ گفت: مرحله دوم این طرح از ۱۰ خردادماه با کتاب «خدای خوب ابراهیم» آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون کتاب «شاهرخ حر انقلاب» و تقدیر از نفرات برتر مرحله اول طرح حاج قاسم سلیمانی 2 به پایان رسید و مرحله دوم طرح از شنبه ۱۰ خردادماه با کتاب «خدای خوب ابراهیم» آغاز می‌شود.

علی‌اصغر ولی در گفت‌و‌گو با ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: واحد آموزش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، یکی از رسالت‌های خود را جلوگیری از صدمات ناشی از عدم مطالعه به جوانان می‌داند.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع همانند طرح شهید سلیمانی1 این طرح را نیز در بستر نرم‌افزار طاقچه و به صورت مجازی در پیام‌رسان‌های ایرانی برگزار می‌کنیم تا در هر شرایطی امکان مطالعه کتب و شرکت در آزمون‌ها مهیا باشد.

دبیر اجرایی طرح شهید قاسم سلیمانی۲ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: دفاع مقدس عرصه بروز و ظهور استعدادها و میدان نمایش اخلاق و کرامات شهدا بوده که نباید از ظرفیت‌های آن غفلت کرد و همه این‌ها به برکت نفس امام (ره) و راهگشایی‌های ایشان بود.

وی اضافه کرد: سیره شهدا بهترین الگوی معاصر سبک زندگی است که خود برگرفته از سیره و سنت معصومان است؛ در همین راستا در این دوره از طرح کتاب‌های برگزیده از جمله «شاهرخ حر انقلاب»، «خدای خوب ابراهیم»، «قرار یکشنبه‌ها» و «وصال» است.

ولی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این طرح و سایر طرح‌های مشابه بتوانند جامعه جوانان ایرانی را قدمی در مسیر مطالبات مقام معظم رهبری به پیش برده و نقشی هر چند کوچک در مسیر گام دوم تحقق تمدن نوین اسلامی و احیای مبانی تفکر اسلامی برداشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070520

وب گردی

وب گردی