راه اندازی 5 میدان میوه و تره بار تا پایان سال در محله های مرکزی تهران

پنج میدان میوه و تره بار با مشارکت شهرداری منطقه 11 و سازمان میادین به منظور دسترسی ساکنان محله های مرکزی پایتخت به مواد غذایی با قیمت مناسب، تا پایان سال آماده خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نصراله آبادیان در این باره گفت: در حال حاضر از بین 17 محله این منطقه فقط 6 محله دارای میدان میوه و تره بار هستند و 11محله فاقد میدان است که با پیگیری های انجام شده از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه و شناسایی املاک واجد شرایط، 5 محل برای ساخت بازار میوه و تره بار تعیین شد که طی صورتجلسه ای با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران این زمین ها برای تجهیز و راه اندازی در اختیار سازمان قرار گرفت.

آبادیان افزود: این بازارهای میوه و تره بار در محله های پر جمعیت منطقه شامل محله انقلاب ، حر، راه آهن ، انبار نفت و سلامت راه اندازی خواهند شد و با بهره برداری از آن ها بیش از 90درصد افزایش سرانه در این بخش خواهیم داشت.

او همچنین یادآور شد: در حال حاضر سازمان میادین در حال تهیه نقشه های معماری و انتخاب پیمانکار برای دو میدان میوه و تره بار هستند و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 1399 این پنج بازار آماده بهره برداری می شوند که مجموع بازارهای میوه و تره بار فعال در بخش مرکزی شهر تهران به تعداد 11 بازار می رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070602

وب گردی

وب گردی