اعزام نفتکش ایرانی به ونزوئلا نشان از تفکر انقلابی دارد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران گفت: اعزام نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا نشان می‌دهد که تفکر و عملکرد انقلابی است که می تواند مقابل نظام سلطه و استکبار ایستادگی کند. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلیل دارا در جلسه معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید شمسی‌پور گفت: منشا قدرت کشورها و جوامع متفاوت بوده و قدرت برخی کشورها پوشالی و توخالی است و آن کشور و جامعه، تنها با حمایت کشور دیگری به اصطلاح قدرتمند است و قدرت برخی دیگر ناشی از ابزار سلطه و زورگویی و غیر مشروع است.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران با مقایسه قدرت فعلی جمهوری اسلامی با قدرت پوشالی پهلوی و قدرت آمریکای زورگو بیان داشت قدرت جمهوری اسلامی برآمده از اراده الهی بوده نه مثل پهلوی و برخی کشورهای منطقه، پوشالی است که حتی توانایی مدیریت این قدرت پوشالی را ندارند و نه مبتی بر ابزار سلطه و زورگویی که فاقد مشروعیت و مقبولیت مردمی خواهد بود.
وی اشاره کرد: اعزام موفقیت آمیز نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا نشان داد نه قدرت ایران اسلامی توخالی بوده و نه واهمه‌ای از نظام سلطه دارد و البته این قدرت درونزوئلا برآمده تفکر انقلابی و عملکرد انقلابی است.

به گفته دارا؛ در حال حاضر آمریکا در مدیریت داخلی و صحنه گردانی خارجی در ضعیف‌ترین زمان تاریخ خود است نمونه درس ایران به آمریکا و نظام سلطه حمله ایران به عین الاسد است.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران با اشاره به ضعف کشورهایی چون آمریکا در مدیریت ویروس کرونا بیان کرد: الان آمریکا چه در داخل و چه در عرصه بین‌الملل ضعیف تر از همه زمان‌ها است در واقع پیام اعزام این نفتکش‌ها نزدیکی افول و انزوای آمریکاست.

این استاد دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: در داخل کشور عده‌ای دنباله رو غرب هستند و چشم و گوش‌هایشان بر اقتدار و قدرت داخلی و عظمت ملت ایران بسته است. مقام معظم رهبری (حفظه) می‌فرمایند «من انقلابی‌ام دیپلمات نیستم و این پیام انقلابی‌گری ملت ایران است، یعنی دیپلماسی انقلابی است که اقتدار ایران را به دنبال دارد،انقلابی بودن است که نظام سلطه را از بین خواهد برد.»
وی درباره رسالت بسیج اساتید خاطر نشان کرد: مسئله محصول محوری باید در دستور کار بسیج اساتید و استادان انقلابی دانشکده فنی وحرفه‌ای شهید شمسی پور قرار گیرد. کانون بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه‌ای شهیدشمسی پور همواره جزء سردمداران اساتید بسیجی کشور بوده است و ان شا الله خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070614

وب گردی

وب گردی