سامانه تدبیر برای ثبت نمرات خودارزیابی پایانی مدارس فعال شد

بنابر اعلام معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، سامانه تدبیر برای ثبت نمرات خودارزیابی پایانی مدارس از چهارشنبه 7 خردادماه فعال شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، سامانه تدبیر برای ثبت نمرات خودارزیابی پایانی مدارس از چهارشنبه 7 خردادتا 30 خرداد ماه فعال شد.

در متن این اطلاعیه آمده است: با احترام و آرزوی توفیق روزافزون و قبولی طاعات، ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند همکاران محترم حوزه آموزش ابتدایی در اجرای مطلوب برنامه تدبیر به اطلاع می‌رساند سامانه تدبیر برای ثبت نمرات خودارزیابی پایانی مدارس از روز چهار شنبه 7خرداد لغایت 30خرداد ماه فعالگردید. انتظار می‌‌رود اطلاع رسانی مطلوب در این خصوص صورت پذیرد و در بازه زمانی فوق تمام مدارس مجری برنامه تدبیر، نمرات مربوط به خودارزیابی پایانی را وارد نمایند. (زمان فوق تمدید نخواهد شد.)

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: این با توجه به عدم شرایط و بستر لازم برای اجرای برخی فعالیت‌های پیش‌بینی شده در برنامه سالانه مدارس (برنامه تدبیر) به واسطه تعطیلات بوجود آمده، جهت ایجاد وحدت رویه در خودارزیابی پایانی مدارس و جلوگیری از تضییع حق مدارس و اجرای صحیح برنامه در سال جاری، مدیران محترم می‌بایست نمرات خودارزیابی اولیه در این فعالیت ها را عینا در خودارزیابی پایانی تکرار نمایند. با این شیوه عملا نمرات این دسته از فعالیت‌ها تاثیری در نتایج بدست آمده نخواهد داشت. از تاریخ 17 خرداد ماه سامانه برای اجرای گام نهایی برنامه تدبیر (ارزیابی بیرونی مناطق) فعال می‌شود. مناطق می‌توانند مدارسی که در این ایام نسبت به تایید نهایی خودارزیابی پایانی اقدام نموده‌اند را ارزیابی کنند. مناطق برای اجرای گام نهایی (ارزیابی بیرونی) مختار هستند ارزیابی‌ها را به صورت حضوری، الکترونیکی یا تلفیق هر دو روش اجرا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070686

وب گردی

وب گردی