دعوت از نمایندگان دوره دهم  برای بررسی  شفافیت در مجلس

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه ‌آزاداسلامی‌ واحد دماوند در نامه‌های جداگانه نمایندگان دماوند و فیروزکوه در مجلس دهم را به حضور در مناظره با موضوع چالش شفافیت دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه ‌آزاداسلامی‌ واحد دماوند در نامه‌هایی جداگانه از نمایندگان شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای شرکت در مناظره با عنوان چالش شفافیت و نقد و بررسی عملکرد دوره دهم و اولویت های مجلس یازدهم دعوت کرد.

در نامه‌ای خطاب به قاسم میرزایی نیکو؛

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: با توجه به اتمام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شما خواهشمندیم با مساعد شدن فضای ناشی از بیماری کرونا و با رعایت مسائل بهداشتی در مناظره‌ای به نقد و بررسی عملکرد مجلس دهم و بحث پیرامون اولویت‌های مجلس یازدهم با حضور منتخب این دوره، سید احمد رسولی‌نژاد، به میزبانی دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بپردازید.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: حضور شما در محیط دانشگاه و پاسخ به سوالات و مطالبات بر زمین مانده جنبش دانشجویی منجر به ارتقا سطح شفافیت در رکن نظارت و قانوگذاری کشور خواهد شد.


در نامه‌ای خطاب به سید احمد رسولی‌نژاد؛
در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به اتمام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شما خواهشمندیم با مساعد شدن فضای ناشی از بیماری کرونا و با رعایت مسائل بهداشتی در مناظره‌ای به نقد و بررسی عملکرد مجلس دهم و بحث پیرامون اولویت‌های مجلس یازدهم باحضور نماینده دوره گذشته این حوزه انتخابیه، قاسم میرزایی نیکو، به میزبانی دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه ‌آزاد اسلامی‌ واحد دماوند بپردازید.

در بخش پایانی این نامه آمده است: حضور شما در محیط دانشگاه و پاسخ به سوالات و مطالبات بر زمین مانده جنبش دانشجویی منجر به ارتقا سطح شفافیت در رکن نظارت و قانون‌گذاری کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070689

وب گردی

وب گردی