احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌دهندگان در تیرماه

بررسی مسائل و پرسش‌های استان‌ها در خصوص پایان پذیری کلاس‌های تشکیل شده در سال 1398 و برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای کلاس‌گذاری سال جاری و مسائل و مباحث امور پشتیبانی و مالی در جلسه ویدئو کنفرانس سازمان نهضت سوادآموزی مطرح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، ابتدا با سلام و درورد به ارواح طیبه شهدا و روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالگرد ارتحال ایشان، به قیام پانزده خرداد و نقش شهدای آن در تحقق انقلاب اشاره کرد همچنین با توجه به تقارن روز جلسه با سالروز تخریب قبور مطهر ائمه اطهار علیه السلام (هشتم شوال) این روز را به اعضای جلسه تسلیت گفت. وی با اشاره به شرایط ایجاد شده و تعطیلی جلسات گردهمایی حضوری از تشکیل این جلسه و ارتباط با استان‌هایی که در اولین جلسه نبودند، اظهار خرسندی کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، ضمن اشاره به مطالبی که در جلسه قبل مطرح شده به ساختار جدید تشکیلاتی اعمال شده در استان‌ها اشاره کرد و گفت: تعدیل نیرو فقط شامل سوادآموزی نبوده و تقریباً همه قسمت‌های وزارتخانه را در بر می‌گیرد و سازمان در تلاش است تا در خصوص تعدیل نیروها در استان‌ها با انعکاس مشکلات پیش آمده به مقام عالی وزارت آنها را حل کند.

محمدزاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود، احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش دهندگان را در تیر ماه سال جاری به شرط مجوز ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا دانست و گفت: با توجه به ایام کرونایی و روزهایی که سپری شد هماهنگی‌های لازم انجام شده که آزمون استخدامی به احتمال قوی در تیرماه برگزار شود و برگزاری این آزمون یک امر تکلیفی در استخدام‌ها بوده و اجتناب ناپذیر است و عدم اجرای آن با نص قانون منافات دارد، بنابراین اجرای آزمون قطعی است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی به مسائل آموزشی، حجم استان‌ها و دقت در اجرای دقیق برنامه عملیاتی سال 99، تلاش سازمان برای حضور در آموزش مجازی شاد، آموزش‌های تلویزیونی و مجازی و همچنین به تعهدات مالی استان‌ها نیز اشاره‌ و راهکارهای لازم را به استان‌ها اعلام کرد.

در ادامه معاونان استان‌ها به ترتیب مشکلات و پیشنهادات خود را از طریق ویدئو کنفرانس اعلام کردند که تمهیدات و اقدامات استان‌ها برای استمرار فعالیت‌های سوادآموزی در شرایط شیوع بیماری کووید-19 بررسی مسائل و پرسش‌های استان‌ها در خصوص پایان پذیری کلاس‌های تشکیل شده در سال 1398 و برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای کلاسگذاری سال جاری و مسائل و پرسش‌های استان‌ها در خصوص بحث امور پشتیبانی و مالی از جمله این مطالب بود.

در ادامه جلسه خاک زاد معاون امور آموزشی سازمان، مونسان مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی و جمشیدی مدیر کل طرح و برنامه پاسخگوی موارد مطروحه استان‌ها بودند.

در این جلسه ویدئو کنفرانسی طبق برنامه ریزی انجام شده، 18 استان که در اولین جلسه حضور نداشتند، حاضر بوده و مشارکت لازم را داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070693

وب گردی

وب گردی