تخریب آلونک‌ها به جای برخورد با کاخ‌سازی غیرقانونی

رئیس قوه قضائیه گفت: نتیجه بی توجهی به اولویت‌ها در اجرای قانون، تخریب آلونک‌ها به جای برخورد با کاخ سازی‌های غیرقانونی در مناطق خوش آب و هوای کشور است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضایی کشور گفت: شاخص‌های اصلی در تحقق جامعه مطلوب در مکتب امام، عدالت، عقلانیت، معنویت و اخلاق است.

وی افزود: بی‌عدالتی در توزیع امکانات و ظرفیت‌های کشور، کم توجهی به معیشت و اقتصاد مردم و دوری از اخلاق و معنویت، زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی مثل حادثه گیلان است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها هم در اجرای قانون به اولویت‌ها توجه کنند، ادامه داد: نتیجه بی توجهی به اولویت‌ها در اجرای قانون، تخریب آلونک‌ها به جای برخورد با کاخ سازی‌های غیرقانونی در مناطق خوش آب و هوای کشور است.

وی افزود: اگر با دانه درشت‌ها برخورد شود جرایم جزئی هم جمع می شود کما اینکه اگر با قاچاق کانتینری برخورد شود، قاچاق خرد هم جمع می‌شود.

رئیس قوه قضائیه، بهترین شاخص در اجرای عدالت را عمل به قانون عنوان کرد و گفت: هیچکس در هیچ جایگاهی نباید به خود اجازه قانون گریزی بدهد؛ اجرای قانون باید بدون تبعیض و با اولویت سنجی انجام شود و اگر اولویت سنجی درست نباشد، نتیجه‌اش برخورد با کوله بری به جای برخورد با قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070726

وب گردی

وب گردی