یادمان 2 شهید جاویدالاثر در دانشگاه آزاد اسلامی محلات ساخته می‌شود

مراسم کلنگ زنی یادمان شهدای جاوید الاثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات با حضور مسئولان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از محلات، مراسم کلنگ زنی یادمان شهدای جاوید الاثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات با حضور حسین کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک، مهدی چنگیزی رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان، هیأت رئیسه و جمعی از اعضای هیأت علمی و کارکنان واحد محلات برگزار شد .

کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم ضمن ادای احترام به شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدا با بیان اینکه تدفین شهدای جاوید الاثر در دانشگاه ها به عنوان یکی از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها محسوب می شود، گفت: تدفین شهدا در دانشگاه موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه و سطح جامعه می شود.

وی با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود امنیت، آسایش، عظمت و اقتدار کشور را بیمه کردند، اظهار داشت: رسالت مهم ما در جامعه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست که ان شاءالله همه ما به این وظیفه خطیر خود عمل کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به آغاز پروژه ساخت یادمان شهدا در واحد محلات گفت: دو شهید معظم جاوید الاثر در اسفندماه95 در این دانشگاه آرمیدند و امیدواریم ظرف مدت 5ماه این پروژه راه اندازی شود.

محمد باقری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات گفت: لازم است همه ما از خود بپرسیم که آیا ما در عمل هم در مسیر صاحبان و خلق‌کنندگان این مناسبت‌ها حرکت می‌کنیم یا خیر؟

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات افزود: شهدای ما نیازی به مراسمات ندارند، چرا که هدف آنان قرب الهی بوده و به آن هم رسیده‌اند و هیچ چیز دیگری جایگزین آن نمی‌شود؛ این ما هستیم که به آن‌ها نیاز داریم و اگر احترامی هم به شهدا و جانبازان گذاشته شود جهت حفظ روحیه جهادی و انقلابی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070826

وب گردی

وب گردی