تلفن ویژه کروناویروس در راه است+ویدئو

آنر مدل جدیدی از سری Honor Play 4 Pro با قابلیت اندازه گیری درجه حرارت را بزودی معرفی خواهد کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، آنر از زیرمجموعه های هواوی مدتی است روی سری جدید گوشی های هوشمند مشغول به کار است. در چند هفته اخیر اخبار مختلفی از این سری که Honor Play 4 نام دارد به بیرون درز کرده بود. امروز خبری منتشر شد که یکی از ویژگی های این مدل را رسما تایید کرد. ما قبلاً دوربین های مادون قرمز را در تلفن ها دیده بودیم، اما Honor در این سری ویژگی بسیار متفاوتی را ارائه می دهد. Honor Play 4 Pro درجه حرارت را اندازه گیری می‌کند.

ویژگی جدید برای Honor Play 4 Pro بعد از شیوع کروناویروس

به تازگی Honor ویدئویی را از مدل جدید خود در Weibo به اشتراک گذاشته است ، آنر در این ویدئو توانایی این گوشی در اندازه گیری درجه حرارت رابه نمایش می گذارد. سری Honor Play 4 که فردا معرفی خواهد شد، تأیید شده است که دارای یک دوربین مادون قرمز است که می توان از آن برای اندازه گیری دما استفاده کرد. با استفاده از این ویژگی ، سری Honor Play 4 می تواند درجه حرارت و تب افراد را اندازه گیری کند.

آنر اعلام کرد که سنسورهای اندازه گیری دما در این دستگاه فقط با اشیاء ، حیوانات و افراد کار می کنند. ما همچنین می‌توانیم بگوییم که این ویژگی برای این روزها که با شیوع Covid-19 سروکار داریم، می تواند اندازه گیری تب فوری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

با استفاده از این ویژگی که با مکانیزمی شبیه به دستگاه های تب سنج کار می کند ، با نگه داشتن تلفن روبروی پیشانی فرد قادر به اندازه گیری تب خواهیم بود. تصور می شود این ویژگی فقط در مدل Honor Play 4 Pro موجود باشد ، اما هنوز هیچ اطلاعات مشخصی در دست نیست. با این حال ، با توجه به وضعیت جهانی امروز ، می توانیم یکی دیگر از ویژگی های عملی تلفن های هوشمند را ببینیم. اگر این ویژگی به درستی کار کند، می توانیم بگوییم که می تواند برای کارمندانی که نیاز به تعامل با افراد زیادی دارند در طی بیماری همه گیر ویروس کرونا مفید باشد.

Honor Play 4 Pro و سایر مدلهای سری Play 4 که می توانند درجه حرارت را اندازه گیری کنند ، فردا در تاریخ 3 ژوئن معرفی می شوند. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت ها و ویژگی های این دستگاه ها در دست نیست. ما فردا بعد از معرفی تمام جزئیات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070910

وب گردی

وب گردی