نمایش آثار نمایشگاه تجسمی «امام (ره) در کلام شهدا» در فضای مجازی

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از نمایش آثار نمایشگاه تجسمی «امام (ره) در کلام شهدا» در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اسکندر یارنسب گفت: نمایشگاه تجسمی «امام (ره) در کلام شهدا» به مناسبت فرارسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با مشارکت اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و برج میلاد از تاریخ ۱۳ خرداد به مدت یک هفته در فضای مجازی برج میلاد به آدرس Tehranmiladtower به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل ۶۰ پوستر از کلام شهدا از اصناف و اقشار مختلف با موضوع حضرت امام خمینی (ره) و موضوعات محوری از جمله «ولایت فقیه»، «وحدت کلمه» و «انقلاب اسلامی» است.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ویژه در خردادماه سرشار از خاطرات و حوادث تلخ و شیرین برای مردم ایران اسلامی است، اولین جرقه نهضت و انقلاب اسلامی ایران در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در شهر مقدس قم زده شد، رحلت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد ماه نیز از حوادث تلخ و فراموش نشدنی تاریخ این کشور است.

وی افزود: فتح خرمشهر در سوم خرداد و شرکت مردم در انتخابات خرداد نیز از وقایع شیرین تاریخ انقلاب در این ماه است.

یارنسب با اشاره به علاقه شهدا به حضرت امام (ره) و تبعیت و پیروی از ایشان گفت: شهدا به پیروی از حضرت امام خمینی (ره) حماسه‌های جاودان و پیروزی‌های بزرگی را رقم زدند و این تبعیت و علاقه شهدا به امام راحل در دوران انقلاب و دفاع مقدس در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف به صورت مکرر و مستمر به منصه ظهور رسید و اوج آن در وصایای این عزیزان مشهود است و این نمایشگاه تجسمی در راستای تلفیق وصایا، آثار شهدا و ارائه آن با زبان و قالب هنر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1070942

وب گردی

وب گردی