7 تست مثبت کرونا در صنعت نفت/ شروط AFC برای کاندیداهای لیگ قهرمانان آسیا/ بازگشت مهره کلیدی سپاهان

با بسته خبری فوتبال ایران همراه باشید.

ایسکانیوز-رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

فوتبال درون تیم، راه حل جدید مجیدی
فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال جهت آماده سازی بازیکنان خود تصمیم به برگزاری بازی درون تیمی گرفت. این مسابقه که بین دو تیم سرمه ای با هدایت مجید نامجو مطلق و طوسی به هدایت صالح مصطفوی برگزار شد، با نتیجه ی سه بر سه به پایان رسید. در این دیدار فرشید اسماعیلی به دلیل خستگی، عارف غلامی به علت مصدومیت و شیخ دیاباته به علت دیر اضافه شدن به تمرینات حضور نداشتند. نکته ی جالب این دیدار درخشش مرتضی تبریزی با دو گل و یک پاس گل بود.


7 تست مثبت کرونا در صنعت نفت آبادان
بر اساس دومین تست کرونای PCR اعضای تیم صنعت نفت آبادان،7 نفر به این ویروس مبتلا بودند اما طبق اعلام این باشگاه، در هیچکدام از آنها علائمی دارای علائم ظاهری نبوده اند.
پیش از این سه نفر از اعضای این تیم که به کووید _19 مبتلا بودند، با قرینطینه و رعایت نکات بهداشتی بهبود یافته و دومین تست کرونای آنها منفی بود.
به علت تعداد زیاد افراد مبتلا به این بیماری تمرینات این تیم تا تست بعدی و اعلام نتایج تعطیل شد.


شروط AFC برای کاندیدا های برگزاری لیگ قهرمانان آسیا

طبق اعلام AFC کشوری می تواند میزبان لیگ قهرمان آسیا شود که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، دارای ورزشگاه هایی مجهز به سیستم خنک کننده باشد و در یک منطقه با آب و هوای معتدل این بازی ها را برگزار کند.


توضیحات دکتر حقیقت درباره میزان مصدومیت انصاری

محمد انصاری در تمرینات از ناحیه ی پای چپ دچار مصدومیت شده و شایعاتی پیرامون پارگی رباط صلیبی او وجود دارد. دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس در این مورد میزان مصدومیت وی گفت: در جریان تمرین روز چهارشنبه بود که محمد انصاری از ناحیه زانوی چپ دچار آسیب دیدگی شد. بلافاصله اقدام‌های پزشکی لازم را انجام دادیم و با بررسی‌ها و معاینات تکمیلی وضعیت او مشخص خواهد شد. در نظر داریم حداکثر تا روز یک‌شنبه وضعیت دقیق انصاری را اعلام کنیم.


فولادی‌ها شارژ مالی شدند
در حالی که چهارده روز از شروع تمرینات شاگردان جواد نکونام می گذرد، با اعلام این تیم بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت و به هفتاد درصد رسید. این تیم باید در روز بیست و نهم خرداد ماه و در دیداری معوقه میزبان تیم استقلال تهران باشد.

بازگشت مهره کلیدی سپاهان
کی روش استنلی که در قرنطینه ی برزیل گیر افتاده بود بالاخره موفق شد به تمرینات سپاهان ملحق شود. اکنون تنها مربی دروازه بانان این تیم در کنار آنها نیست.


پرداختی شهر خودرو به هشتاد درصد رسید
روز گذشته در حالی میزان پرداختی های شهر خودرو به هشتاد درصد رسید که اتهام ناتوانی و امتناع از پرداخت مطالبات بازیکنان به فرهاد حمیداوی، مالک این تیم زده می شد. پرداختی روز گذشته باعث شد تا این تیم بیشترین پرداختی به بازیکنان خود را داشته باشد.

کد خبر: 1071050

وب گردی

وب گردی