شرایط نامناسب شهرستان بروجرد برای برگزاری امتحانات دانشجویان به صورت حضوری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته به تعداد افراد مبتلا به ویروس کووید19 افزوده شده و برگزاری امتحانات را با چالش مواجه کرده است.

داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت امتحانات دانشجویان این واحد باتوجه به گسترش شیوع کرونا در استان لرستان اظهار کرد: روند بهبود یافتگان از بیماری کرونا در استان لرستان به ویژه شهرستان بروجرد تا هفته‌های پیش مثبت بود؛ اما متاسفانه طی چند روز گذشته بار دیگر به تعداد افراد به ویروس کووید19 افزوده شده و برگزاری امتحانات را با چالش مواجه کرده است.

وی افزود: واحد بروجرد براساس بخش‌نامه‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، آمادگی برگزاری امتحانات به صورت حضوری و غیرحضوری را دارد و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری امتحانات به صورت مجازی را فراهم کرده‌ است. امتحانات حضوری نیز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

جاوید ادامه داد: بخش اعظمی از دانشجویان واحد بروجرد ساکن استان خوزستان هستند؛ از طرفی امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به تعویق افتاده و به همین دلیل یکی از معضلات اساسی ما، امتحان دادن دانشجویان خوزستانی است. لذا باتوجه به این موضوع، امروز جلسه شورای آموزشی را با حضور معاونت علوم پزشکی استان و معاونت آموزشی برگزار خواهیم کرد تا برای حل مشکلات، تصمیم گیری شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تصریح کرد: در این جلسه نقطه نظرات خودمان را مطرح خواهیم کرد و درباره وضعیت فعلی کرونا از شبکه بهداشت شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان استعلام می‌گیریم. همچنین پس از کسب تکلیف نهایی از سازمان مرکزی، تصمیم نهایی را اعلام خواهیم کرد.

جاوید در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه باتوجه به این که مدت زمان امتحانات از 2 هفته به 4 هفته افزایش پیدا کرده است، فرصت لازم را برای فراهم سازی زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری امتحانات مجازی داریم و می‌توانیم شرایط را برای برگزاری این امتحانات فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071067

وب گردی

وب گردی