آموزش و پرورش برای امتحانات حضوری از ستاد کرونا مجوز گرفته است

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره پیشنهاد رئیس ستاد فرماندهی کرونا در کلانشهر تهران مبنی بر صرف نظر کردن از آزمون حضوری در شهر تهران با توجه به عبور از پیک کرونا گفت: آموزش و پرورش از ستاد کرونا مجوز گرفته، فعلا امتحانات در دو پایه حضوری است و اگر قرار باشد تصمیم جدیدی اتخاذ شود باید در سطح ملی باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالرضا فولادوند، با اشاره به عبور از پیک کرونا در چند روز اخیر و درباره پیشنهاد علی‌رضا زالی، رئیس ستاد فرماندهی کرونا در کلانشهر تهران مبنی بر صرف نظر کردن از آزمون حضوری در شهر تهران گفت: ما در پایه‌های اول تا ششم ابتدایی طبق سنوات گذشته ارزشیابی توصیفی داشته ایم و همکاران فرهنگی به تناسب فعالیت دانش آموزان نمره وارد کردند و در مرحله پایان سال تحصیلی در مقطع ابتدایی هستیم. دو سه هفته هم رفع اشکال حضوری انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم نیز ارزشیابی را به همکاران محول کردیم. اما دو پایه نهم که در انتخاب رشته تحصیلی و شغلی تعیین کننده است و پایه دوازدهم که 30 درصد تاثیر مثبت در کنکور دارد حضوری برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از ستاد کرونا مجوز گرفته و آنجا در این باره تصمیم گرفته شده است و تصمیم استانی نیست که بنده بخواهم درباره آن اعلام نظر متفاوتی داشته باشم گفت: امتحانات نهایی هم در سطح ملی برگزار می‌شود.

فولادوند در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره اینکه قطعا آزمون ها در تهران حضوری خواهد بود؟ گفت: بله اگر قرار باشد تصمیم جدیدی اتخاذ شود باید در سطح ملی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071105

وب گردی

وب گردی