دهقانی فیروزآبادی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد منصوب شد

در راستای چابک سازی ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر دهقانی فیروزآبادی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه منصوب کرد.

در حکم دکتر طهرانچی آمده است: پیرو مصوبات هیأت رئیسه محترم دانشگاه درخصوص چابک‌سازی ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، بدینوسیله با حفظ سمت به عنوان «سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه» منصوب می شوید.

لازم به ذکر است، در راستای بهینه‌سازی عملکرد و شفاف سازی مسئولیت ها و اختیارات، دو معاونت زیرمجموعه پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه «معاونت طرح‌ها و همکاری‌های پژوهشی» و «معاونت امور آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی» در ساختار باقی مانده و سایر حوزه‌ها مانند مجلات و کتابخانه ها و... به معاونت‌های موضوعی مرتبط واگذار می شود.

انتظار می رود با راهبری یکپارچه آن معاونت و پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه، در راستای دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای کلان دانشگاه در تحقق دانشگاه اسلامی موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071123

وب گردی

وب گردی