فعالیت‌های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی قم در ایام کرونا تشریح شد

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، فعالیت‌های این واحد دانشگاهی با محور قرآن و عترت(ع) را در ایام کرونا تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدصادق احمدی دبیر کانون قرآن و عترت واحد قم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی در ایام شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: «کانون قرآن و عترت واحد قم در راستای تقویت روحیه دانشگاهیان در ایام شیوع بیماری کرونا، نشئت‌گرفته از آموزه‌های قرآنی تلاش کرده است با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های عظیم قرآن کریم و با تمسک به ائمه معصومین و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آرامش را به منازل دانشگاهیان این دانشگاه هدیه کند.

وی تنها راه رسیدن به آرامش روحی و روانی انسان در مواجهه با مشکلات را تلاوت مستمر قرآن کریم برشمرد و افزود: «کانون قرآن و عترت واحد قم از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا با هدف نقش‌آفرینی قرآن کریم در زندگی روزمره دانشگاهیان در ایام تعطیلات، اقدام به برگزاری مسابقات با محور قرآن و عترت کرده است.

وی از برگزاری کلاس‌های مجازی تفسیر قرآن کریم با محور سوره شوری بین دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم خبر داد و عنوان کرد: «کلاس‌های مجازی و آنلاین تفسیر قرآن کریم با حضور حداکثری کارکنان و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دبیر کانون قرآن و عترت واحد قم بیان کرد: «با استعانت از خداوند متعال و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت برای نخستین بار توانستیم مسابقات حفظ قرآن کریم با محور حفظ سوره واقعه را بین خانواده‌های کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار کنیم.»

احمدی درباره نتایج مسابقات حفظ سوره واقعه توضیح داد: «در مسابقات حفظ سوره واقعه که با حضور حداکثری خانواده‌های مکرم دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم در فضایی سرشار از معنویت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایام کرونا برگزار شد، ریحانه غمخوار سرایدشتی, سحر فرید و زهرا غمخوار سرایدشتی به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم این مسابقات را کسب کردند.

وی از برگزاری مسابقات نقاشی بین فرزندان کارکنان در رده سنی اول تا ششم ابتدایی با محور قرآن، نماز و عترت خبر داد و افزود:آثار ارسالی فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم توسط کانون قرآن و عترت معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی بررسی و از نفرات برتر با اهداى هدایایی قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071142

وب گردی

وب گردی