رسانه‌ بزرگ‌ترین ظرفیت برای حمایت از مردم آمریکاست

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: در حال حاضر بستر رسانه‌ای لازم برای فعالیت دانشجویان در کشور فراهم شده که آنها باید از ظرفیت رسانه‌ها نهایت استفاده را ببرند.

علیرضا یاراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اعتراضات ضد نژادپرستی مردم در آمریکا بیان کرد: با توجه به بعُد جغرافیایی و فعالیت در فضای مجازی تنها راهکار همراهی و همدلی با شهروندان آمریکایی خشمگین از رفتارهای نژادپرستانه آمریکاست.

وی با بیان اینکه استفاده از هشتگ‌های مشخص و یکسان در شبکه‌های مجازی توسط کاربران، باعث فراموش نشدن رفتارهای خشنونت‌ آمیز پلیس آمریکا با سیاه‌پوستان می‌شود، گفت: جنبش دانشجویی برای حمایت از مردم آمریکا به خوبی توانسته دانشجویان جهان اسلام را همراه کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا دانشجویان به همراه مردم کمتر بتوانند در حمایت از مردم آمریکا و اعلام انزجار از رفتارهای سابقه‌دار پلیس تجمع کنند و تنها یکبار و به صورت محدود مقابل ساختمان سفارت سوییس حافظ منافع آمریکا در ایران تجمع کردند.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه رسانه‌ها در عصر حاضر عنوان کرد: هسته‌های بین‌الملل دفاتر بسیج دانشجویی با کمک فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از ابتدای اعتراضات همراه سایر کاربران از حق شهروندان آمریکایی حمایت کردند.

به گفته یاراحمدی؛ در حال حاضر بستر رسانه برای فعالیت دانشجویان در کشور فراهم شده و آنها باید از ظرفیت رسانه‌ها نهایت استفاده را ببرند.

این دانشجوی دانشگاه مذاهب اسلامی ادامه داد: متاسفانه شاهد سکوت مجامع بین‌الملل و حقوق بشر در برابر سرکوب معترضان آمریکا هستیم که البته خیلی دور از انتظار هم نبود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی در نظر دارد برای استفاده بهینه از رسانه‌ها سلسله نشست‌های بررسی و تحلیل اعتراضات و خشم مردمی در آمریکا در برابر سیاست‌های تبعیض نژادی دولتمردان آن کشور برگزار کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071200

وب گردی

وب گردی