باشگاه‌ مقاله‌خوانی مجازی ارتباطات و رسانه آغاز به کار کرد

دبیر انجمن علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما گفت: باشگاه مقاله خوانی ارتباطات و رسانه هسته پژوهشی رسانیوم دانشگاه صدا و سیما آغاز به کار کرد.

امیررضا بشیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از تشکیل و آغاز به کار باشگاه مجازی مقاله‌خوانی در دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما خبر داد و گفت: این باشگاه با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه صدا وسیما و زیر مجموعه هسته پژوهشی رسانیوم با موضوع ارتباطات و رسانه تشکیل شده است.

وی درباره اهداف هسته پژوهشی رسانیوم بیان کرد: اهداف این هسته شامل ایجاد فضا و بستر مناسب جهت سوق دادن پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت گسترش مرزهای جهانی علم و ایجاد بستر مناسب برای توسعه پژوهش‌های میان رشته‌ای در حزوه پژوهش‌های بنیادی و کاربردی است.

بشیری با بیان اینکه تاسیس باشگاه مجازی مقاله‌خوانی اولین پروژه هسته پژوهشی رسانیوم است، گفت: جلسات این باشگاه به صورت ماهانه و با حضور و سخنرانی سیاوش صلواتیان عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در تحقیقاتی مشخص شد که دانشجویان دانشگاه صدا و سیما در سرچ مقالات و خلاصه نویسی مقالات مشکلات بسیاری دارند، باشگاه مجازی مقاله خوانی مقالات علمی روز دنیا را به دانشجویان معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071278

وب گردی

وب گردی