بارسلونا دربه‌در به دنبال قاتل خود می‌گردد!/روش جالب زیدان برای جذب ستاره فرانسوی/پروژه معاوضه وراتی با پیانیچ عملی می‌شود؟

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

حجم اخبار فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

بارسلونا دربه‌در به دنبال قاتل خود می‌گردد!

قرارداد جیجی واینالدوم یک سال دیگر با باشگاه لیورپول به اتمام خواهد رسید و علیرغم اخبار فراوان، هنوز طرفین رسما برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند. همین تعلل لیورپول باعث بروز شایعاتی در مورد احتمال جدایی این هافبک ارزشمند در بازار نقل و انتقالات تابستانی شده است. سایت گل در گزارشی مدعی شد باشگاه بارسلونا علاقمند است برای خرید جیجی واینالدوم وارد عمل شده و او را در تابستان امسال به خدمت بگیرد. البته یورن کلوپ به مدیران لیورپول تاکید کرده علاقمد به حفظ جیجی واینالدوم است و از آنها خواسته تحت هر شرایطی مقدمات تمدید قرارداد با او را فراهم کنند. به جز بارسلونا، تیم هایی چون یوونتوس و بایرن مونیخ نیز شرایط خرید این بازیکن را جویا شده اند.

زیدان و رئال به دنبال جذب هافبک الجزایری میلان

رئال مادرید قصد دارد در تابستان یک هافبک جدید به لیست بازیکنانش اضافه کند و البته اولویت اول آنها خرید ادواردو کاماوینگا، پدیده فرانسوی و 17 ساله باشگاه رن فرانسه است. اما در صورت عدم توفیق در خرید این بازیکن، کهکشانی ها در سری آ به دنبال برطرف کردن نیازهای خود خواهند گشت. نشریه ایتالیایی فوت مرکاتو مدعی شد به جز رئال مادرید، باشگاه پاری سن ژرمن نیز برای خرید اسماعیل بن ناصر وارد عمل شده و میلان نیز حاضر است با رقم 50 میلیون یورو این بازیکن را به فروش برساند که البته رقم بالایی در این شرایط محسوب می شود و بعید است رئال مادرید قادر باشد بیش از 30 میلیون یورو برای خرید این بازیکن پرداخت کند.

اینتر و تلافی یک شکست بزرگ برابر یوونتوس

در فصل نقل و انتقالات زمستانی و در حالیکه به نظر می رسید دژان کولوسفسکی، وینگر جوان پارما در آسانه انتقال به اینتر است، به یکباره شرایط تغییر کرد و این ستاره آینده دار به یوونتوس پیوست. حالا این دو تیم بر سر جذب کومبولا با یکدیگر رقابت دارند و این بار به نظر می رسد اینتر در شرایط بهتری قرار گرفته است. مدیران باشگاه ورونا در روزهای اخیر هم با مدیران اینتر و هم یوونتوس دیدار کرده اند و اسکای اسپورتس مدعی شد به نظر می رسد پیشنهاد اینتر برای ورونا متقاعد کننده تر بوده است. اینتر علاقمند به پرداخت مبلغی پول نقد به علاوه قرض دادن حداقل دو بازیکن جوان به ورونا برای فصل بعدی است. همچنین در صوت توافق با اینتر، احتمالا کومبولا یک فصل دیگر هم می تواند برای ورونا بازی کند و به همین دلیل به نظر می رسد نراتزوری از بخت مناسبی برای خرید این بازیکن برخوردار است.

روش جالب زیدان برای جذب ستاره فرانسوی

هافبک فرانسوی منچستریونایتد فصل بعدی سال پایانی قراردادش با یونایتد را سپری می کند و پیش بینی می شود شیاطین سرخ با توجه به عدم تمایل پوگبا به تمدید قرارداد، در تابستان امسال او را به فروش برسانند. رئال مادرید تا چند ماه قبل مهم ترین مشتری این بازیکن محسوب می شد، اما شیوع ویرو کرونا و محدودیت بودجه باعث عقب نشینی این باشگاه از جذب این هافبک 27 ساله شده است.

بازگشت رئال به لالیگا با مثلث رویایی زیدان

فوتبال جهان دو روز پیش بود که زین الدین زیدان ترجیح داد یک بازی 90 دقیقه ای درون تیمی را در ساعت 19.30 یعنی ساعتی که یکشنبه پیش رو رئال باید به مصاف ایبار برود، ترتیب داد. در این بازی زیزو از مثلث تهاجمی بنزما، هازارد و مارکو آسنسیو در یکی از تیم ها استفاده کرد. مثلثی که او در پیش فصل روی آن تاکید داشت ولی مصدومیت شدید آسنسیو همه نقشه های او را منتفی کرد. هرچند در این بازی درون تیمی بازیکنان اصلی بین دو طرف تقسیم شده بودند ولی همه چیز حکایت از این دارد که سرمربی فرانسوی قصد دارد در بازی یکشنبه هفته بعد از مثلث بنزما، هازارد و آسنسیو در خط حلمه استفاده کند.

پروژه معاوضه وراتی با پیانیچ عملی می‌شود؟

در هفته‌های اخیر بحث احتمال جدایی میرالم پیانیچ از یوونتوس در پایان فصل جاری مطرح شده است، هافبکی که از زمان روی کار آمدن مائوریتزیو ساری نتوانسته خود را آنطور که باید با سیستم بازی این سرمربی ایتالیایی وفق دهد. نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت»، با انتشار گزارشی مدعی شد در صورتی که ماسیمیلیانو آلگری هدایت پاری‌سن‌ژرمن را در تابستان پیش‌رو برعهده بگیرد، احتمالاً معاوضه مارکو وراتی با پیانیچ 30 ساله وجود خواهد داشت. طبق این گزارش، آلگری که بین سال‌های 2014 تا 2019 هدایت راه‌راه پوشان تورین را برعهده دارد، خواهان همکاری مجدد با میرالم پیانیچ در پاری‌سن‌ژرمن است و حتی برای این کار حاضر است وراتی 27 ساله را قربانی کند.

جانشین لائوتارو از فیورنتینا می‌آید؟

احتمال جدایی لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر از این باشگاه بسیار بالا است و بارسلونا در تلاش است مارتینز را در این تابستان به ترکیبش اضافه کند. از این رو، اینتر در بازار نقل و انتقالات به دنبال بازیکنان تهاجمی باکیفیت می گردد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، با توجه به جدایی احتمالی لائوتارو مارتینز از اینتر، نام ادینسون کاوانی، مهاجم 33 ساله پاری سن ژرمن به عنوان گزینه اصلی اینتر جهت تقویت خط حمله مطرح شد اما پاسخ منفی کاوانی، باعث شد نراتزوری سراغ گزینه دیگری برود.

کد خبر: 1071357

وب گردی

وب گردی