تست دوپینگ سه ورزشکار مثبت اعلام شد/ پرونده لیگ برتر تکواند با تعیین قهرمان مشترک بسته شد/ اعضای کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز معرفی شدند

با بسته خبری سایر ورزش ها با ما همراه باشید.

حجم اخبار سایر ورزش های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار منهای فوتبال ایران و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

تست دوپینگ سه ورزشکار مثبت اعلام شد

پیش از بحران کرونا و لغو فعالیت‌های ورزشی، افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) تعداد ۱۴۹ تست دوپینگ از ورزشکاران رشته‌های مختلف گرفته بودند.

این نمونه‌ها که همگی مربوط به سال جاری میلادی می‌شود پس از یک دوره توقف - فریز شدن به دلیل بحران کرونا - برای آنالیز و اعلام نتیجه به آزمایشگاه‌های کلن و قطر ارسال شدند.

از مجموع ۵۹ نمونه‌ای که در اختیار آزمایشگاه قطر قرار گرفت، تا به امروز نتیجه ۴۷ نمونه اعلام شده که هیچیک مثبت نبوده است. نتیجه ۱۲ نمونه باقی مانده هم طی روزهای آتی در اختیار نادو ایران قرار می‌گیرد.

آلمانی‌ها اما نتیجه هر ۹۰ تست دوپینگ دریافتی از ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران را اعلام کرده‌اند که حکایت از مثبت بودن سه نمونه داشته است.

پرونده لیگ برتر تکواند با تعیین قهرمان مشترک بسته شد

جلسه مسئولان سازمان لیگ تکواندوی باشگاه‌های کشور با نمایندگان تیم‌های شرکت کننده برای تعیین تکلیف لیگ ۹۸ عصر امروز دوشنبه در خانه تکواندو برگزار شد. در این جلسه که نیری دبیر فدراسیون، تمجید رئیس و بابایی مدیر اجرایی لیگ برتر حضور داشتند در نهایت تصمیم گرفته شد تا قهرمان به صورت مشترک معرفی شود.

یک بانو سرپرست هیئت کبدی استان گیلان شد

«هاجر شاهین کمال» یکی از قهرمانان گیلانی این رشته با حکم رئیس فدراسیون کبدی ایران به عنوان سرپرست جدید هیئت کبدی گیلان شد.

شاهین کمال از ملی پوشان سابق تیم ملی کبدی ایران و نایب قهرمانی جهان، عضو کمیته فنی، مربی و مدرس فدراسیون است.

پیش از وی نیز «حسین میر بلوک» به مدت چهار سال ریاست هیئت کبدی استان گیلان را برعهده داشت.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، در جلسه ای که با حضور اسبقیان رئیس، گلشنی معاون قهرمانی فدراسیون و رضازاده سرپرست انجمن پارا وزنه برداری برگزار شد، علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان منصوب شد.

در این جلسه همچنین سید محمدرضا میرشفیعی به عنوان دبیر انجمن پاراوزنه برداری معرفی شد.

میرزاجانپـور به سپاهان پیوست

مجتبی میرزاجانپور دریافت کننده قدرتی زن والیبال ایران که سال گذشته در تیم شهرداری ورامین بازی می کرد، با عقد قراردادی به تیم سپاهان پیوست.

میرزاجانپـور متولد ۱۵ مهر ۱۳۷۰ بابل است که والیبال خود را از سال ۱۳۸۷ با حضور در باشگاه اتکـاء تهران شروع کرده است و در کارنامه خود ۳ سال حضور در تیم پیکـان تهران و کسب مقام قهرمانی در سال ۹۳ و همچنین دوم و سوم در سالهای ۹۰ و ۹۴ را با این تیم دارد.

این دریافت کننده قدرتی زن همچنین با تیم بانک سرمایه درسال ۹۶ به مقام قهرمانی رسیده است و در سال ۹۷ نیز در لیگ ایتالیا در تیم کاستـلانا بازی کرده است.

اعلام پایان لیگ تنیس روی میز بانوان با قهرمانی شهرداری شهر بابک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، پس از بررسی های به عمل آمده توسط فدراسیون در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور، این فدراسیون تصمیم به عدم برگزاری مرحله پلی آف و اعلام نتایج نهایی طبق رده بندی مرحله مقدماتی لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور گرفت.

بر این اساس و طبق نتایج رده بندی مرحله مقدماتی، تیم شهرداری شهربابک به عنوان قهرمان لیگ برتر فصل ۹۸ معرفی شد. دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در مکان دوم ایستاد و تیم های سپاهان اصفهان و درین کاشت مانا مشترکا مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همچنین فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد تیم های یاد شده بایستی طبق قرارداد منعقده با اعضای تیم، با آنها تسویه حساب مالی نمایند.

تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری مرحله پلی آف لیگ برتر مردان هم به زودی اعلام می شود.

اعضای کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز معرفی شدند

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در احکام جداگانه، اعضای کمیته مسابقات این فدراسیون را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فدراسیون تنیس روی میز، کمیته مسابقات فدراسیون از بخش‌های داوران، لیگ و مسابقات تشکیل شده و خانم‌ها پوران رحیمی به عنوان نایب رئیس بانوان و نسرین محمدزاده بعنوان دبیر کمیته مسابقات و مرتضی موغلی به‌عنوان مسئول ثبت نام مسابقات منصوب شدند.

همچنین منیجه ابری، زهرا اسکندری، لاله پوریامنش، محمدقاسم عموییان، حمیدرضا صباغیان و روح الله جوادی به‌عنوان عضو در کمیته مسابقات فدراسیون منصوب شدند.

داریوش ضرغامپور ریاست کمیته مسابقات فدراسیون را بر عهده دارد. قرار است جلسات هماهنگی کمیته‌ها با حضور دبیر فدراسیون به‌صورت مجازی برگزار شود.

کد خبر: 1071364

وب گردی

وب گردی