هافبک عراقی خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد/ میزان دقیق مطالبات فوتبال ایران از فیفا مشخص شد/ بلاتکلیفی در تراکتور؛ ترس و غیبت کاپیتان‌ها

با بسته خبری فوتبال ایران همراه باشید.

حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

مربی سابق پرسپولیس: بیرانوند تحمل رقیب را نداشت

محسن سیدی پس از حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران راجع به اختلاف خود با علیرضا بیرانوند در دوران مربیگری این سنگربان در نیم فصل اول گفت: احساس می کنم بحث وجود رقیب باعث برخی مسائل شد تا بین من و او اختلافاتی به وجود بیاید.

مربی پیشین دروازه بانان پرسپولیس افزود: بیرانوند در دوران مربیگری گابریل کالدرون در پرسپولیس انتظار داشت نفر اول باشد؛ اما طبیعی است که بازیکنان پرسپولیس، سه فصل تحت فشار بودند و در برهه ای از زمان دچار افت شوند.

وی ادامه داد: علیرضا سادگی خاص خودش را دارد. به او می گفتم فلان کار را نکن اما فردای همان روز می‌رفت و انجام می‌داد.

سیدی درباره مشکلات بیرانوند با کادر فنی سابق پرسپولیس تصریح کرد: برای بازی با ماهشهر قرار بود به آبادان برویم. او گفت شرایط آمدن ندارم. من هم به آقای کالدرون گفتم و سرمربی هم اعلام کرد به تصمیمات دروازه بان تیم ملی و شماره یک پرسپولیس احترام می گذرد تا استراحت کند. تنها باری که من از او ناراحت شدم برای بازی با پارس جنوبی جم بود که با ما تمرین نکرد.

هافبک عراقی خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد

باشگاه پرسپولیس پس از تامین ارز لازم برای پرداخت طلب بازیکنان خارجی خود از مدیر برنامه های بشار رسن و کریستین اوساگونا خواست این دو بازیکن در اولین فرصت ممکن به تهران آمده و در دور جدید تمرینات این تیم پس از شیوع ویروس کرونا شرکت کنند.

با این حال رسن و اوساگونا به دلیل عدم تهیه بلیت بازگشت به تهران همچنان در زادگاه های خود به سر می‌‌برند.

بشار رسن که به دلیل نبودن پرواز از عراق بایستی مجوز ورود از مرزهای زمینی را از وزارت امور خارجه کشورش دریافت می کرد فعلا اقدام به این کار نکرده است. با این حال هافبک تیم ملی عراق در تماس با مسئولان باشگاه پرسپولیس به آنها اطمینان داده است که تا پایان هفته منتظر بازشدن خطوط هوایی خواهد بود در غیر اینصورت از طریق مرز زمینی وارد ایران می شود تا در تمرینات هفته آینده پرسپولیس شرکت کند.

همچنین اوساگونا نیز دنبال دریافت مجوز برای ورود بدون تاخیر از طریق کشورهای اروپایی به ایران است تا نیجریه را ترک کرده و در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حاضر شود.

میزان دقیق مطالبات فوتبال ایران از فیفا مشخص شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی سلیمانی در این باره عنوان کرد: سهم مطالبات فدراسیون فوتبال نزد فیفا در حال حاضر مبلغ چهار میلیون و هفتصد هزار دلار است و گفتنی است مبلغ دو میلیون دلار نیز در مراحل اداری قرار دارد تا مصوب شود.

وی اضافه کرد: مضافاً به اینکه به غیر از موارد مذکور مبلغ دو میلیون و دویست و پنجاه و چهار هزار دلار نیز سهم مطالبات باشگاه‌ها از فیفا می‌باشد.

سومین حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی دوستانه بعد از آغاز دوباره تمرینات به مصاف سایپا رفتند.

در همین راستا شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار است روز چهارشنبه در دومین بازی دوستانه به مصاف گل‌گهر سیرجان بروند. همچنین طبق برنامه اعلام شده، هفته آینده بازیکنان پرسپولیس در سومین بازی دوستانه خود به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه خواهند رفت.

از آنجایی که بازی‌های لیگ برتر با وقفه دوباره آغاز خواهد شد، به همین دلیل با درخواست گل‌محمدی یک بازی دوستانه دیگر به برنامه پرسپولیسی‌ها اضافه خواهد شد اما هنوز حریف سرخپوشان در این بازی مشخص نیست.

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره تست‌گیری افراد سودجو

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد:

«در هفته‌های اخیر عده‌ای سودجو در نقاط مختلف کشور با نام باشگاه استقلال در کلیه رده‌های سنی اقدام به تست گیری از علاقه‌مندان به حضور در تیم‌های رده‌های مختلف سنی استقلال کرده‌اند. به این وسیله اعلام می‌شود علاوه بر اقدامات حقوقی در دستور کار جهت برخورد با این افراد سودجو، هیچ یک از تست‌گیری‌های مورد اشاره ارتباطی با باشگاه استقلال ندارند و در صورت نیاز به تست گیری در کلیه رده‌های سنی، این موضوع و شرایط آن تنها از مجاری رسمی باشگاه استقلال اعلام می‌شود.»

مسئول نقل و انتقالات فصل آینده پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس مسئولیت جذب بازیکن برای فصل آینده را به‌طور کامل در اختیار افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی قرار داد تا سرمربی سرخ‌ها پس از اتمام مسابقات لیگ برتر در فصل جاری اقدام به ارائه لیست خرید این باشگاه با نظر افشین پیروانی به مدیریت پرسپولیس کند.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس که قول هرگونه همکاری با گل محمدی را برای بستن تیم ایده آل خود برای فصل آینده به سرمربی تیمش داده است از افشین پیروانی خواسته تا در این زمینه به وی کمک کند.

پیروانی در حالی مسئول نقل و انتقالاتی سرخ‌ها شده که وی چندان تمایلی به رسانه‌ای شدن این موضوع ندارد؛ اما مورد اعتماد گل محمدی و رسول پناه در این زمینه است.

شایان ذکر است گل محمدی تاکنون هیچگونه اسمی به پیروانی برای ارائه به باشگاه نداده است و برنامه‌ای برای معرفی زودتر از موعد لیست خرید خود به باشگاه ندارد.

احتمال محرومیت این باشگاه به دلیل بدهی‌های فراوان خود به بازیکنان و مربیان خارجی سابق پرسپولیس باعث شده تا گل محمدی برای اعلام لیست مازاد تیمش نیز عجله‌ای نداشته باشد و خواهان حضور تمام نفرات در تمرینات این روزهای تیمش است.

سعادتمند از کلینیک پزشکی باشگاه استقلال بازدید کرد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با همراهی نصرالله عبداللهی پیشکسوت و مشاور مدیرعامل، از کلینیک پزشکی استقلال دیدن کرد.

در این دیدار دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص وضعیت کلینیک استقلال و خدمات ارائه شده به بازیکنان این تیم و همچنین وضعیت مصدومان آبی‌ها ارائه داد.

در ادامه احمد سعادتمند ضمن تشکر بابت زحمات دکتر نوروزی و کادرپزشکی تیم فوتبال استقلال، از توجه تیم پزشکی به مقوله پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی‌های مربوطه در خصوص گرفتن تست کرونا از اعضای تیم استقلال تشکر کرد.

پشت پرده شایعه سرپرستی فرزاد در استقلال

روزی که سعید رمضانی سرپرست موقت معاونت ورزشی باشگاه استقلال شد برخی رسانه‌ها مدعی شدند فرزاد مجیدی با سفارش فرهاد، سرپرست و مدیرتیم می‌شود. همین موضوع، فشار زیادی به تیم وارد آورد. مجیدی اما دوست داشت رمضانی سرپرست تیم بماند و خود رمضانی هم مدام در مصاحبه‌هایش می‌گفت من اصلا فرصت ندارم معاون ورزشی باشگاه شوم. این ماجراها ادامه داشت تا اینکه احمد مددی معاون ورزشی استقلال شد و رمضانی به پست اصلی خود یعنی سرپرستی و مدیریت تیم برگردد. حالا مشخص شد فرزاد مجیدی از ابتدا هم شانسی برای بازگشت به استقلال نداشت و تمام آن خبرها، شایعاتی بیش نبود. البته رابطه فرزاد و فرهاد همچنان خوب است اما در این ماجرا مشخص شد هیچ سفارشی در کار نبوده و اصلا قرار نبود فرزاد مجیدی با سفارش برادرش سرپرست تیم استقلال شود.

بلاتکلیفی در تراکتور؛ ترس و غیبت کاپیتان‌ها

تیم فوتبال تراکتور که یکی از پُرهوادارترین تیم‌های فوتبال ایران به شمار می‌رود این روز‌ها دچار اتفاقات عجیبی شده است. در شرایطی که باشگاه تراکتور مخالف شروع مجدد مسابقات است و حتی اعتراض خود را هم به صورت رسمی به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کرده است، شنیده می‌شود تمرینات این تیم در سکوت کامل خبری در حال برگزاری است.

به همین خاطر تراکتوری‌ها در وضعیت خاصی گرفتار شده‌اند. از طرفی، آنها نمی‌دانند که آینده لیگ برتر چه می‌شود و آیا بازی‌ها برگزار می‌شود یا خیر. از سوی دیگر، کادرفنی و بازیکنان این تیم نگران کرونا و موج دوم این ویروس که در تبریز شروع شده و این شهر را به حالت قرمز درآورده هستند. وضعیت تبریز از نظر شیوع کرونا به شکلی درآمده که حتی ساعات کار ادارات هم دچار تغییر شده است. همین امر موجب شده تا نگرانی و ترس بازیکنان تراکتور بیشتر شود.

از طرفی، گفته می‌شود دلیل عدم بازگشت اشکان دژاگه به ایران هم این بوده که او نگران است، بازی‌ها شروع نشود و به خاطر محدودیت‌های پروازی دیگر نتواند به آلمان بازگردد. درباره مسعود شجاعی هم شنیده می‌شود او در تهران حضور دارد و اعلام کرده پس از عادی شدن شرایط به تبریز سفر می‌کند.

کد خبر: 1071374

وب گردی

وب گردی