ثبت‌نام دوره‌های آموزشی «باغ مدرسه خلاق» از 10 تیرماه آغاز می‌شود

مدیر مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز دوره‌های آموزشی این مدرسه در فصل تابستان خبر داد.

حجت الاسلام حسن ودود مدیر مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برگزاری دوره‌های آموزشی این مدرسه در فصل تابستان اظهار کرد: باتوجه به شیوع کرونا در کشور، دوره‌‌های آموزشی مدرسه خلاق در فصل بهار به صورت مجازی برگزار شد و همچنان نیز درحال برگزاری است؛ در فصل تابستان نیز چندین دوره حضوری با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوره‌های حضوری تابستان شامل طراحی پایه، طراحی انیمیت سه بعدی و سه دوره مجازی تحت عنوان انیمیت سه بعدی کاراکتر می‌شود؛ ثبت نام برای شرکت در این دوره‌ها از 10 تیرماه آغاز می شود. متقضیان می‌توانند برای ثبت نام به سایت مدرسه به نشانی http://creative-sch.ir/ و یا به صفحه اینستاگرام «باغ مدرسه خلاق» مراجعه کنند.

ودود ادامه داد: شرکت در این دوره‌های آموزشی دارای دو مزیت است؛ اول این که پس از پایان دوره به تمامی هنرجویان، گواهی‌نامه مورد تایید دانشگاه آزاد اسلامی داده خواهد شد. همچنین هنرجویانی که دوره‌های آموزشی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند، می‌توانند در دوره‌های کارورزی نیز شرکت کنند.

مدیر مدرسه عالی مهارتی صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری دوره‌های کارورزی گفت: بخشی از دوره‌های کارورزی در داخل مدرسه با تشکیل گروه و تعریف یک پروژه برگزار خواهد شد؛ بخش دیگری از دوره‌ها نیز به صورت تخصصی مانند انیمیشن و طراحی کاراکتر، با همکاری برخی از شرکت‌های انیمیشن سازی برگزار خواهد شد. هنرجویان مدرسه خلاق برای گذراندن دوره کارورزی خود در این شرکت‌ها جذب خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوره‌های مدرسه خلاق بین 3 تا 6 ماه متغیر خواهد بود؛ در واقع ما سعی کرده‌ایم که دوره‌های آموزشی را کوتاه و زود‌بازده برگزار کنیم و به همین دلیل هر 3 ماه یک بار، هنرجویان جدید را جذب خواهیم کرد. امسال نیز جذب هنرجویان جدید، جزو برنامه‌های اصلی ما خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1071402

وب گردی

وب گردی