چراغ سبز پاتوسی برای بازگشت به استقلال/ افشاگری قلی‌زاده درباره ی پیشنهاد هشتصد هزار دلاری یک تیم لیگ برتری/ خداحافظی مربی گلرهای سپاهان

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

تمرینات دو نوبتی دیاباته

شیخ دیاباته دیرتر از سایر بازیکنان استقلال به ایران برگشت و با حضور در تمرین این تیم اضافه وزن شدیدی داشت، همین مساله باعث شده فرهاد مجیدی برای او یک دوره تمرین فشرده در نظر بگیرد.

دیاباته چند روزی است که با تصمیم فرهاد مجیدی صبح ها به سالن وزنه می رود و بدنسازی می کند و بعد از ظهرها با حضور در محل تمرین آبی ها در کنار سایر بازیکنان کار خود را دنبال می کند تا هرچه زودتر به فرم ایده آل نزدیک شود.

فرهاد مجیدی با این برنامه تمرینی فشرده امیدوار است دیاباته را تا شروع بازی ها آماده حضور در ترکیب اصلی کند.

کارت هدیه دردسر ساز برای گابریل کالدرون

گابریل کالدرون طبق قراردادی که با پرسپولیس داشت به ازای پیروزی و کسب نتیجه در این تیم مشمول دریافت پاداش می‌شد. موضوعی که در آپشن قراردادش گنجانده شده بود.

در این ارتباط اما مسوولان وقت پرسپولیس دست به اقدام عجیبی زده بودند و در شرایطی که این بندها به صورت دلاری لحاظ شده بود، با اهدای کارت هدیه به دنبال تسویه حساب در این زمینه با او بودند.

محسن سیدی، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در اینباره می‌گوید: خب کالدرون واقعا از این موضوع که ناگهان 60 کارت هدیه 500هزار تومانی در اختیار او قرار گرفته بود شوکه و عصبانی شده بود. و وقتی فهمید باید روزانه تا سقف دویست هزار تومان برداشت کند ناراحتی و عصبانیت او بیشتر هم شد.

گابریل کالدرون که در ابتدای فصل جاری به جای برانکو روی نیمکت این تیم قرار گرفته بود، بعد از اینکه تیمش را به قهرمانی نیم فصل رسانده بود، با مشکلاتی که با مدیریت باشگاه داشت در نهایت از جمع سرخپوشان جدا شد و اکنون درگیر پرونده شکایت خود از این باشگاه است.

شهاب زاهدی بهترین بازیکن هفته اوکراین شد

در چارچوب هفته بیست و پنجم تیم المپیک دونتسک در خانه میزبان ماریوپول بود.

در این بازی که المپیک 85 دقیقه از شهاب زاهدی مهاجم ایرانی خودش استفاده می کرد، در نهایت دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

این تساوی هرچند کمکی به المپیک برای فاصله گرفتن از تیم های پایین جدول نکرد اما عملکرد خوب شهاب زاهدی در این مسابقه باعث شد تا از سوی فدراسیون فوتبال اوکراین این مهاجم در فهرست بازیکنان برتر هفته بیست و پنجم قرار گیرد.

شهاب زاهدی که بعد از حضور سرمربی جدید المپیک فرصت بازی برای این تیم را پیدا کرد، تاکنون توانسته 5 گل برای این تیم اوکراینی به ثمر برساند و 3 پاس گل را در کنار گرفتن 2 پنالتی برای تیمش در کارنامه خود ثبت کند.

افزایش مدت نقل و انتقالات تابستانی ایران در صورت تایید FIFA

محمودزاده، مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ: مدتی قبل فیفا بسته پیشنهادی را برای زمان نقل و انتقالات تابستانی به فدراسیون‌های عضو پیشنهاد کرد. یکی از موارد در این بسته پیشنهادی افزایش زمان نقل و انتقالات بود زیرا فیفا می‌خواست باشگاه‌ها دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند. ما هم از فیفا برای مدت زمان نقل و انتقالات تابستانی استعلام خواهیم کرد. در صورت تایید فیفا ممکن است مدت نقل و انتقالات تابستانی 12 تا 16 هفته اعلام شود. در فصول گذشته حداکثر زمان نقل و انتقالات تابستانی 12 هفته بود اما در صورت تایید فیفا ممکن است 4 هفته به آن اضافه شود که حدود سه یا چهار هفته آن در فصل آینده مسابقات لحاظ خواهد شد.

ارائه کیت‌های ارزان قیمت به تیم‌های لیگ برتر برای انجام تست کرونا

فدراسیون پزشکی ورزشی که مسئولانش از اعضای فعال و تاثیرگذار در ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستند، قصد دارند شرایطی مهیا کنند تا باشگاه های لیگ برتری بتوانند کیت هایی با قیمت مناسب و ارزان تر در اختیار بگیرند.

برای این منظور رایزنی هایی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شده است. فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین قصد دارد به منظور یکدست کردن نتایج تست کرونا بازیکنان فوتبال، آنالیز تست PCR آنها را محدود به چند آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت کند.

چراغ سبز پاتوسی برای بازگشت به استقلال

اگرچه تیم‌های لیگ برتری تمرینات خودشان را برای ادامه مسابقات لیگ آغاز کرده‌اند تا آماده شوند، اما نیم نگاهی به نقل‌وانتقالات فصل آینده دارند. بازیکنان نیز قصد دارند برای آینده خودشان تصمیم‌گیری کنند تا با پایان فصل، به تیم‌های دیگری منتقل شوند. در این بین، خبر می‌رسد که آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی تیم فولاد خوزستان بار دیگر ابراز تمایل کرده که به تیم استقلال بازگردد.

پاتوسی که هواداران استقلال او را دوست دارند، بار‌ها در صفحه شخصی‌اش در صحبت با هواداران استقلال ابراز تمایل کرده که اگر امکانش فراهم باشد، بار دیگر می‌تواند برای استقلال بازی کند. این در حالی است که باید دید قرارداد پاتوسی با فولاد به چه شکل است و آیا تیم اهوازی به راحتی بازیکنش را از دست می‌دهد یا خیر.

قوانین جدید داوری در ادامه‌ لیگ قهرمانان آسیا اجرا می‌ شود

حسین عسگری رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا کلاس آنلاینی برگزار کرد و قوانین جدید داوری که از سوی برد بین المللی فوتبال وضع شده را تشریح کرد. این قوانین جدید داوری بر اساس بخشنامه AFC در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اجرایی خواهد شد و از فصل آینده هم در لیگ برتر خودمان اجرا می‌شود.

امیری:عدم حرفه ای‌گری لیگ ترکیه را از من گرفت

وحید امیری که در شرایط محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از این تیم جدا شد تا رویای حضورش در فوتبال اروپا را با قبول پیشنهاد ترابوزان اسپور تجربه کند. پس از حضوری نا موفق در این تیم، به پرسپولیس بازگشت او طی مراسمی در لرستان در این مورد گفت: سه دیدار اول که مصدوم بودم و در بازی چهارم ۳۰ دقیقه به میدان رفتم و توانستم با عملکرد خوب جای خودم را در تیم ثابت کنم ولی در یکی از بازی‌های خانگی نیمه اول روی دو اشتباه گل خوردیم، شرایط سخت شد که مربی من را تعویض کرد و عدم حرفه‌ای‌‌گری در همان‌جا سبب شد که کل فصل را از دست بدهم! با این حال حضور در تیم ترابوزان اسپور تجربه خوبی بود و درس‌های زیادی از آن گرفتم.

پست های مربی ایتالیایی برای بازگشت به ایران

استفانون کوزین مربی ایتالیایی شهرخودرو در این پست های اینستاگرامی که به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شد تاکید می کند :" می خواهم به ایران برگردم."

او در این پست ها نوشته است:" امروز در خبرها خوندم که من از برگشتن به ایران میترسم !!!!به هیچوجه من کماکان منتظرم که باشگاه کارهای ویزای من را انجام بده و من به سرعت به تیم اضافه بشم. من بی صبرانه منتظرم تا هر چه زودتر به ایران برگردم و با بازیکنان عالی تیمم(شهرخودرو) کار را ادامه بدم. مدیربرنامه من و مالک باشگاه کماکان پیگیر کارهای من هستن تا من هرچه زودتر به تیم اضافه بشم . به امید دیدار هرچه زودتر شما هواداران عزیز تیم شهرخودرو."

افشاگری قلی‌زاده درباره ی پیشنهاد هشتصد هزار دلاری یک تیم لیگ برتری

علی قلی‌زاده در گفتگو با برنامه‌ی فوتبال برتر در پاسخ به مدت قرداد خود با شارلوا گفت:« من تا 2024 قرارداد دارم. وسط فصل صحبت هایی با باشگاه داشتیم و قرار بر تمدید شد. با این حال برای انتقال هیچ مشکلی نداریم. اگر در ایران بودم، 5 ، 6 برابر بلژیک پول می گرفتم. در ایران می توانستم 800 هزار دلار پول بگیرم. اما از اول کار مدیر برنامه هایم که برایم پدری کرده به من گفت اصلا فکر پول را نکن. گفت فکر پیشرفتت باش. باور کنید در ایران این پیشنهاد را به من دادند.

نبیل انوار سرمربی رامین رضاییان شد

نبیل انوار به عنوان دستیار مربی اسپانیایی در الشحانیه مشغول بود و باشگاه به همین دلیل تصمیم گرفت که در بازی های سخت آینده هدایت تیم را به او بسپارد.

الشحانیه که رامین رضاییان مدافع ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد با 10 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد و 4 امتیاز از تیم های ام صلال و الخور عقب است و ماموریت بزرگ نبیل انوار نجات تیم از سقوط است.

پیام خداحافظی مربی گلرهای سپاهان

روی تاوارس که پس از شش سال همکاری با قلعه نویی و پرورش گلر‌های ملی پوشی چون مظاهری، اخباری و حالا نیازمند از او و سپاهان جدا شد. او در پیامی ضمن تشکر از امیر‌قلعه نوعی و رد شایعات پیراممون جداییش اعلام کرد، هفته ی گذشته قرارداد وی به اتمام رسیده و به دلیل شیوع ویروس کرونا قصد بازگشت به ایران را ندارد.

مسیگر: کریستیچویچ را از ایران ترسانده‌اند

سعید مسیگر مدیرعامل تیم شاهین بوشهر در پاسخ به دلیل تاخیردر بازگشت کریستیچویچ گفت: پسر بزرگ میشو پزشک است و خیلی روی کرونا وسواس به خرج می‌دهد. همچنین به کریستیچویچ اطلاعات غلطی از ایران می‌دهند و او را از سفر به ایران ترسانده‌اند. ما چند نشست آنلاین داشتیم و میشو را متقاعد کردیم که به کشورمان برگردد. او مایل به بازگشت است و اصرار دارد که به ایران برگردد تا حرکت بزرگش را تمام کند، اما تنها مشکلش این است که باید پسرش را راضی کند.

کد خبر: 1071430

وب گردی

وب گردی