پیش بینی وضعیت جوی آخر هفته کشور  

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی آخر هفته کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فریبا گودرزی در خصوص وضعیت آب و هوایی آخر هفته کشور گفت: برای امروز و فردا در برخی مناطق شمال غرب و سواحل دریای خزر رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار می رود امشب در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، ارتفاعات استان های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مازندران و کرمان رگبار های پراکنده و رعد وبرق و وزش باد اشته باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در سه روز آینده نوار شرقی کشوربه ویژه منطقه زابل در برخی ساعات از روز وزش بادهای شدید همراه با گرد و غبار را دارد.

گودرزی ضمن بیان اینکه روز جمعه وزش بادهای شدید همراه با گرد و غباربرای مناطق شمال و جنوب دور از انتظار نیست،گفت: برای آخر هفته آب های خلیج فارس مواج است.

وی در خصوص وضعیت جوی آخر هفته استان تهران گفت: بعد از ظهر امروز به ویژه در شهر های جنوبی استان وزش باد همراه با گرد و غبار پیش بینی می شود و در ارتفاعات این استان احتمال بارش های پراکنده و خفیف وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای امروز تهران ۳۴ درجه سانتی گراد است که نسبت به دیروز با ۲ درجه افزایش دما همراه بوده است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1071457

وب گردی

وب گردی