هنر، اولین مؤلفه تأثیرگذار بر موضوعات فرهنگی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم رونمایی از اولین جشنواره سراسری فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای دانشگاه آزاد گفت: مسئله هنر، اولین مؤلفه تاثیر‌گذاری موضوعات فرهنگی است؛ ما باید با شناسایی فضای جدید امروز، مبانی آن را بررسی کنیم و برای تاثیر‌گذاری هرچه بیشتر برنامه‌ریزی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، میرمسعود فاطمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح امروز در مراسم رونمایی از اولین جشنواره سراسری فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی «دیدآزاد» یادواره شهید سید مرتضی آوینی و رونمایی از «رادیو رفاقت» که در دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران واحد علوم دارویی برگزار شد، اظهار کرد: برای اثر گذاری هر دارویی روی هر چیز، ابتدا باید پایه و اساس تاثیر گذاری آن مشخص و جلوه گر شود؛ تمامی مولفه‌های فرهنگی مانند مواد دارویی، قرار است تاثیر گذار باشند.

وی افزود: مسئله هنر، اولین مولفه تاثیر گذاری موضوعات فرهنگی است؛ ما باید با شناسایی فضای جدید امروز، مبانی آن را بررسی کنیم و برای تاثیر گذاری هرچه بیشتر برنامه ریزی داشته باشیم.

فاطمی با اشاره به راه اندازی رادیو رفاقت ادامه داد: رادیو رفاقت محفلی برای رساندن پیام‌های فرهنگی، هنری، ادبی، صلح و دوستی از سوی دانشجویان به جامعه است که امروز از آن رونمایی شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی درباره رونمایی از پوستر جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای گفت: این موضوع بستر خوبی برای شناسایی استعداد‌های فرهنگی و درخشان است که می‌توانند در حوزه هنری و فرهنگی، نقش آفرین‌ باشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1071463

وب گردی

وب گردی