آزمون پایانی کارگاه آموزشی تفسیر سوره شوری به صورت مجازی برگزار شد

بیش از 400 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به صورت مجازی در آزمون قرآنی تفسیر سوره شوری شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، معاون فرهنگی دانشجویی واحد کرج از برگزاری مجازی آزمون پایانی کارگاه آموزشی تفسیر سوره شوری ویژه ماه مبارک رمضان درسطح این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم اکبری خاطرنشان کرد: طرح آشنایی با مفاهیم و تفسیر سوره شوری ویژه ماه مبارک رمضان در راستای توسعه و تعمیق نهضت تفسیر قرآن و آشنایی با مفاهیم و معارف والای قرآنی با هماهنگی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه در سه حوزه استادی، کارمندی و دانشجویی و به صورت مجازی برگزار شد که با استقبال خوب اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج همراه بود.

وی افزود: کارگاه آموزشی سوره شوری نیز با تدریس اساتید واحد کرج در دو گروه ویژه اساتید و ویژه کارکنان و دانشجویان به صورت منظم در طول ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برگزار شد.

اکبری در آخر تصریح کرد: در این آزمون بیش از 400نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان شرکت کردند که بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، برای کسانی که 60درصد نمره آزمون کتبی را دریافت کنند گواهی نامه پایان دوره این کارگاه آموزشی 32ساعته صادر می‌گردد و به 3 نفر برتر از سه حوزه استادی و کارمندی و دانشجویی هدایایی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1071504

وب گردی

وب گردی