سماجت لمپارد ورنر را آورد / ترامپ لایق ریاست جمهوری نیست / جانشین راموس از اینتر می آید

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - ایلیا تاری وردی / حجم اخبار فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

تمجید مولر از خرید احتمالی بایرن مونیخ

عملکرد درخشان کای هاورتز در ترکیب لورکوزن باعث شده بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی به دنبال خرید این بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی باشند. البته به نظر می رسد بایرن مونیخ مذاکرات برای خرید این ستاره آلمانی را اغاز کرده و از بالاترین شانس برای خرید هاورتز برخوردار است. حالا توماس مولر نیز به تمجید از او پرداخت و مدعی شد از بازی کردن کنار هاورتز لذت می برد. توماس مولر گفت: "متاسفانه من هیچ گونه اطلاعاتی در حوزه مالی و مدیریت ورزشی ندارم. نمی دانم برنامه ریزی انجام شده برای فصل تابستان و بازار نقل و انتقالات چگونه است و اطلاع ندارم در شرایط فعلی چه بودجه ای را می توان برای خرید بازیکنان جدید اختصاص داد. در آخرین اردویی که من در تیم ملی حضور داشتم، از تمرین و بازی کردن در کنار کای هاورتز او لذت بردم. هاورتز اگر بهترین استعداد اروپا در سن خودش نباشد، می توان او را بازیکن بسیار خوبی دانست. او توانایی های بسیار بالایی دارد. ما می خواهیم در ترکیب بایرن مونیخ همیشه بازیکنانی با بهترین کیفیت ممکن را داشته باشیم."

ورنر با سماجت لمپارد به چلسی پیوست

اگرچه باشگاه لایپزیش توافق با چلسی برای انتقال تیمو ورنر به لندن را تکذیب کرد، اما به نظر می رسد این ستاره 23 ساله و آلمانی فصل بعد در استمفوردبریج بازی خواهد کرد. گیدو شفر فاش کرد فرانک لمپارد برای راضی کردن تیمو ورنر هر روز با او تماس می گرفته است. گیدو شفر گفت: "جای تعجب است که ورنر به چلسی پاسخ مثبت داد، اما همچنین او خرید بسیار خوبی برای چلسی خواهد بود. چلسی توانست بند خرید ورنر را بپردازد و مزیت بزرگ برای چلسی این بود که آنها مستقیما به خود این بازیکن ابراز علاقه کردند و او با تماس گرفتند. من از تیمو شنیدم که فرانک لمپارد تقریبا هر روز در چند هفته گذشته با او تماس می گرفت و به او می گفت بازیکنی است که به این باشگاه به او احتیاج دارد. هر بازیکن به عشق و محبت نیاز دارد، به خصوص تیمو ورنر. رقم انتقال ورنر 60 میلیون یورو نیست. من با کسی که در جریان این قرارداد است تماس گرفتم و او به گفت که چلسی 50 میلیون یورو پرداخت می کند. من با ارسال پیامک به ورنر تبریک گفتم و او با من تماس گرفت و گفت تصمیم درستی گرفته است. همچنین، مدیر کارل هاینز فورستر، مدیر باشگاه نیز چلسی را باشگاه مناسب برای ورنر دانست."

ژیرو هدف تابستانی مورینیو

باشگاه تاتنهام به دنبال خرید یک مهاجم جدید در فصل تابستان است و دیلی میل مدعی شد نام الیویه ژیرو نیز در لیست خرید این باشگاه قرار گرفته است. ژیرو ماه گذشته قرارداد جدیدی را باشگاه چلسی امضا کرد، اما با توجه به انتقال احتمالی تیمو ورنر به این باشگاه و حضور بازیکنی مانند تامی آبراهام، هنوز هم احتمال جدایی او وجود دارد. البته به نظر می رسد چلسی به سادگی حاضر به فروش الیویه ژیرو نخواهد داشت و در واقع تمایلی به دادن بازیکن به باشگاه همشهری و رقیب خود ندارد. اما در صورت تمایل این مهاجم فرانسوی و باتجربه به جدایی، هنوز هم احتمال انتقال او به اینتر وجود دارد. الیویه ژیرو در فصل زمستان گذشته تا آستانه انتقال به سن سیرو پیش رفت و به نظر می رسید حضور در اینتر قطعی باشد، اما عدم یافتن بازیکن جانشین در نهایی باعث شد او در لندن ماندنی شود. الیویه ژیرو در سال های اخیر و بعد از انتقال از آرسنال معمولا در ترکیب چلسی بازیکنی نیمکت نشین بوده و کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. حالا و با توجه به احتمال حضور خرید گرانقیمتی مانند تیمو ورنر، بعید است فرانک لمپارد تمایل چندانی به استفاده از الیویه ژیرو در فصل آتی نشان دهد.

وستون مک کنی: ترامپ لایق ریاست جمهوری نیست

در روزهای اخیر و با توجه به اعتراض مردم ایالت متحده به مرگ دلخراش جورج فلوید و رواج نژادپرستی در این کشور، برخی از ورزشکاران از جمله مایک بردلی و مگان راپینو به انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالت متحده پرداخته اند. حالا وستون مک کنی به شدت از ترامپ انتقاد کرد و مدعی شد چنین شخصیتی انتخاب مناسب برای احراز پست ریاست جمهوری ایالت متحده نیست. وستون مک کنی به نشریه بیلد گفت: "از نظر من می توان ترامپ را نژادپرست نامید. من فکر نمی کنم ترامپ مردی مناسب برای ریاست جمهوری باشد. من تصور نمی کنم که او مسئولیت خود را در قبال کل کشور درک کند. من معتقدم ترامپ مردی نادان است. من یک ذره نیز از او حمایت نمی کنم و معتقدم ترامپ انسانی نیست که به حرف هایش پایبند باشد. اساسا مهم است که ما ورزشکاران نیز متعهد به مبارزه با نژادپرستی باشیم، زیرا ما در معرض دید عموم قرار داریم و به همین دلیل این مورد به همه ما بستگی دارد."

جانشین راموس از اینتر می آید

به نظر می رسد مدیران باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد سرخیو راموس با او به توافق دست یافته اند و حتی احتمال دارد این مدافع باتجربه در لباس رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند. اما این باشگاه در دراز مدت به دنبال یافتن جانشینی برای کاپیتان فعلی خود است و نشریه موندو دیپورتیوو خبر از تمایل رئال مادرید برای خرید میلان اشکرینار داد. کهکشانی ها سال گذشته ادر میلیتائو، مدافع جوان و برزیلی را نیز به همین منظور به خدمت گرفتند، اما او قادر به برآورده کردن انتظارات نبود و به همین دلیل دوباره شایعه انتقال میلان اشکرینار از اینتر در صدر اخبار قرار گرفته است. سرخیو راموس در پایان فصل آتی 35 ساله خواهد شد و بعید است دیگر رئال مادرید تمایلی به استفاده از او در ترکیب ثابت داشته باشد. البته اینتر نیز تنها در صورت دریافت پیشنهادی 80 میلیون یورویی حاضر به فروش میلان اشکرینار می شود و به این آسانی قصد ندارد مهره ارزشمند خود را از دست بدهد. به جز رئال مادرید، منچسترسیتی نیز علاقه زیادی به خرید میلان اشکرینار دارد و کار اینتر برای حفظ این بازیکن دشوار خواهد بود. اشکرینار در سال 2017 و از سمپدوریا به اینتر پیوست و در این سالها بازیکن ثابت این تیم بوده است.

زلاتان: این میلان دیگر میلان سابق نیست

زلاتان ابراهیموویچ ستاره بزرگ سوئدی آث میلان با انتقاد از سبک مدیریتی این باشگاه می‌گوید "میلان دیگر آن میلان سابق نیست". انتقادات میلان به عنوان ناراحتی او از سبک مدیریتی ایوان گازیدیس مدیر اجرایی ارشد باشگاه تفسیر شده است. بر اساس گزارشهای اخیر باشگاه آث میلان قصد دارد پیشنهاد گازیدیس درباره کاهش شدید دستمزد بازیکنان این تیم را اجرایی کند. این در حالی است که میلان اخیرا اعلام کرد با درخواست بازیکنان این تیم که پنج روز قبل به باشگاه ارائه شده بود موافقت کرده است. بر اساس این درخواست بازیکنان میلان 50 درصد از دستمزدشان برای ماه آوریل را دریافت نمی‌کنند. اما چندین رسانه ایتالیایی مدعی شدند که در جلسه چند روز پیش باشگاه و بازیکنان، زلاتان ابراهیموویچ انتقادات تندی به مدیریت باشگاه وارد کرده. کوریره دلو اسپورت مدعی شد زلاتان غیبت گازیدیس در هفته‌های اخیر را مطرح کرده و به او تاخته است. کوریره دلو اسپورت از قول زلاتان نوشت:" چرا این همه مدت غایب بودی و فقط 48 ساعت قبل از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی پیدایت شد؟" اشاره زلاتان به بازی میلان و یوونتوس در نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا است که فردا برگزار خواهد شد. این روزنامه ایتالیایی همچنین مدعی شد زلاتان در این جلس گفته:" این میلان دیگر آن میلان سابق نیست. هیچ چیزی قطعی نیست و همه سردرگم هستند".

بایرن با حذف آینتراخت به فینال جام حذفی رسید

شاگردان هانس دیتر فلیک که با قهرمانی در بوندس لیگا فاصله چندانی ندارند، اکنون برای قهرمانی در جام حذفی، تنها بایرلورکوزن را پیش رو دارند. بایرنی ها بازی را هجومی آغاز کردند و بعد از چند حمله خطرناک در دقایق ابتدایی، سرانجام در دقیقه 14 به گل رسیدند. روی یک حرکت تیمی بود که توماس مولر با یک پاس دقیق، ایوان پریشیچ را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه سر، بایرن را پیش انداخت. در ادامه باز هم این بازیکنان بایرن بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و به این ترتیب، نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. نیمه دوم را هم بایرنی ها بهتر آغاز کردند و می توانستند به گل دوم برسند اما باز هم فرصت های این تیم از دست رفت. تا اینکه در دقیقه 69، این آینتراخت بود که به گل تساوی رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که بعد از اینکه ضربه کامادا توسط مدافعان بایرن دفع شد، توپ مقابل دا کاستا قرار گرفت و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد. اما بایرنی ها خیلی زود توانستند بار دیگر پیش بیفتند. در دقیقه 74 بود که دیویس و کیمیچ، این لواندوفسکی بود که در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه مطمئن، حساب کار را 2-1 کرد. در دقایق پایانی باز هم این بایرنی ها بودند که موقعیت های بهتری برای گلزنی داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری بایرن به پایان رسید تا این تیم حریف لورکوزن در دیدار نهایی شود.

کد خبر: 1071613

وب گردی

وب گردی