شرایط بازگشایی پردیس‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شرایط بازگشایی دانشگاه و حضور دانشجویان در پردیس­‌ها و مراکزآموزشی را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، پرویز انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه و سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص تداوم فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در ترم جاری و فراهم آوردن زمینه حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها از تاریخ ۱۷ خرداد پیرو مباحث به عمل آمده و با توجه به لزوم حفظ سلامت دانشجومعلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: نکات لازم الاجرا در خصوص بازگشایی پردیس‌ها و مراکز آموزشی در بخشنامه‌ای به استان‌ها ارسال شد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص هر استان، مدیران استان در خصوص بازگشایی و حضور دانشجویان در پردیس­‌ها و مراکز آموزشی تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا و کمیسیون دانشجویی استانداری هر استان است که تصمیم‌گیری در این خصوص به ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا مدیریت استان تفویض می‌شود.

انصاری راد بیان کرد: اولویت ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا بر انجام فعالیت­‌های آموزشی به صورت مجازی است. پیشنهاد ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا دانشگاه بر عدم بازگشایی سراهای دانشجویی است.

معاون دانشجویی دانشگاه بیان کرد: در موارد نیاز و اضطرار برای حضور دانشجو در پردیس/مرکز محل تحصیل و اسکان در سرای دانشجویی، پذیرش دانشجو به صورت حداقلی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت می‌پذیرد.

وی افزود: در هر ۲۴ ساعت، تمام فضاهای مورد استفاده دانشجویان (کلاس‌ها، خوابگاه، سلف سرویس، نمازخانه، سالن مطالعه و...) حداقل ۲ بار ضدعفونی و به دانشجویان تذکر داده شود اقلام بهداشتی، لوازم تحریر و غیره با خود همراه داشته باشند و دانشجویان هر صبح تب‌سنجی شوند.

کد خبر: 1072063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =