ضریب ۱.۲ معلمان مدارس استثنایی تا پایان سال جاری پرداخت می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از پرداخت ضریب ۱.۲ نیروهای آموزش‌ و پرورش استثنایی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، علی الهیار ترکمن در نشست مشترک با رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی که در راستای بررسی مشکلات دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تشکیل شد، اظهار کرد: هم مطالبات سنوات ارفاقی نیروهای آموزش و پرورش استثنایی و هم پرداخت حقوق، در سریع‌ترین زمان پرداخت خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: ضریب ۱٫۲ کارکنان آموزش و پرورش استثنایی نیز تا پایان سال ۹۳ پرداخت نشده‌است که بر اساس تفاهم صورت گرفته شده این مطالبات در سال جاری پرداخت خواهد شد.

وی دربارهٔ استقلال ادارات استثنایی استان‌ها نیز گفت: تبدیل این ادارات به‌عنوان یک منطقه آموزش و پرورش در شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی به تصویب رسیده‌است که برای حل موانع قانونی آن کارگروهی با حضور کارشناس سازمان امور اداری و استخدامی تشکیل خواهد شد.

ترکمن در پایان خاطر نشان کرد: اعتبار مورد نیاز جهت به‌کارگیری ۵۰۰ نیروی توان بخشی طرحی و بخشی از اعتبار مورد نیاز جهت ضد عفونی پایگاه‌های طرح سنجش تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =