افکار عمومی و «آسمان بی‌دفاع»

امروز آسمان افکار عمومی ایران هم بی‌دفاع است. دشمن هر کاری می‌خواهد می‌کند و مردم هر روز زیر آن رگبار صبح را به شب می‌گذرانند تا چه شود و ذهنشان به کدام سمت برود. طهرانی‌مقدم‌های جدید باید این آسمان را به مردم برگردانند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران - کمیل خجسته: ۱. رهبر انقلاب چند روز قبل‌تر می‌گویند ۲۰۳۰ در برخی ‌جاها در حال اجراست و کمتر از چند روز بعدش این داستان جلد کتاب اول و قرآن در میاد که ۲۰۳۰ اینجوریست و این هم نمادش.

پشت سرش باز یک موج دیگر راه می‌افتد که چماق‌داران دختر را از جلد کتاب‌ها برداشته‌اند و چنین است و چنان. پشت سرش وزارت طفلکی آموزش و پرورش یک بیانیه‌ی دو بندی می‌دهد که در بند اولش بگوید ما بیست سی نیستیم و در بند دومش اثبات کند ما متحجر نیستیم و دختران سرزمینمان چنین‌اند و چنان. یعنی یک بیانیه برای دو موضوع متضاد درباره‌ی یک جلد کتاب درسی. جالب نیست!؟

واقعا هشدار ۲۰۳۰ مدنظر رهبری این بود!؟ واقعا کسی بخواهد آن سند را در کشور پیاده کند می‌آید یک کتاب قرآن را از جلد برمی‌دارد!؟ به همین مبتذلی!؟ چرا و چگونه آن حرف‌ها به این تقلیل یافت!؟ اگر کسی می‌خواست آن بحث‌های رهبری در خصوص منطق انسان‌سازی را در دیدار آموزش و پرورش منحرف کند این یکی از بهترین طرح‌های رسانه‌ای بود که‌می‌شد اجرا کند.

۲. دهه‌ی پرآزمایش محرم امسال با افتخار تمام می‌شود. اما در رسانه این هشتگ آقامیری است که اوج می‌گیرد که لایکش چنین است و چنان. حالا چه آن کارشناس سابق بی‌بی‌بی‌سی که در لندن نشسته این را مسئله‌اش می‌کند و چه آنی که در تهران نشسته است. و بعد آقای پناهیان است که آن‌جور تخریب می‌شود.

و بزرگترین اتفاق دهه امسال و تصویر ماندگار با خاک یکسان می‌شود یا فعلا فراموش می‌شود یا کسی درباره‌اش حرف نمی‌زند و شبکه اجتماعی روی این‌ها اسکی می‌رود.

۳. دهه شصت هواپیماها و موشک‌های بعثی تا مدت‌ها در آسمان ایران ترک‌تازی می‌کردند. مردم سر به آسمان می‌دوختند تا ببینند آن شی روی هوا کی و کجا فرود خواهد آمد و که و چه را بی‌خانمان خواهد کرد!؟ تا اینکه طهرانی‌مقدم‌ها آسمان امنیت را به مردم برگرداندند. امروز آسمان افکارعمومی ایران هم بی‌دفاع است. دشمن هر کاری می‌خواهد می‌کند و مردم هر روز زیر آن رگبار صبح را به شب می‌گذرانند تا چه شود و ذهنشان به کدام سمت برود.

طهرانی‌مقدم‌های جدید باید این آسمان را به مردم برگردانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072107

برچسب‌ها