کشف ۲ تن و ۴۵۳ کیلو تریاک در میرجاوه

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان میرجاوه طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ۲ تن و ۴۵۳ کیلو تریاک را کشف کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز) سردار محمد قنبری گفت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، از مناطق مرزی "میرجاوه" به مرکز استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر میرجاوه با رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه خودروی زانتیا و یک دستگاه وانت تویوتا در یکی از محورهای فرعی این شهرستان در حال انتقال مواد مخدر به مرکز استان بودند مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین پلیس، خود را در چنگال قانون می‌دیدند برای فرار از محل بدون توجه به ایست و اخطار مأموران، اقدام به تیر اندازی به سمت خودروهای انتظامی کرده که با آتش پرحجم تکاوران پلیس مواجه شدند.

سردار قنبری گفت: در نهایت پس از یک ساعت درگیری سنگین، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودروهای حامل مواد و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی  گفت: در بازرسی از خودروهای به جامانده از قاچاقچیان ۲ تن و ۴۵۳ کیلو تریاک به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.فرمانده انتظامی استان  گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی در جای جای استان پهناور سیستان و بلوچستان، هیچ نقطه امنی را برای اشرار، قاچاقچیان و سوداگران مرگ باقی نخواهد گذاشت و با عزمی راسخ در برابر آن‌ها خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =