مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام برای پذیرش در دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای و پذیرش در دوره‌ های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی مجددا و تا ۱۶ مهر تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشورو به دنبال اطلاعیه ۱۱ شهریور و انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه و همچنین اطلاعیه ۱۸ شهریور مبنی بر اعلام رشته های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنما فرصت ثبت نام تمدید شده است.

بر این اساس به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا ۲۷ شهریور برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد که علاقمندان بتوانند تا پایان چهارشنبه ۱۶ مهر ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند. تمامی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات اطلاعیه ۱۸ شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۱۶ مهر ماه نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند. بر این اساس مهلت ثبت نام پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه تمدید شده است.

به دنبال اطلاعیه ۱۰ شهریور و  انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای«ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه و اطلاعیه ۱۸ شهریور مبنی بر اعلام رشته های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنما فرصت ثبت نام تمدید شده است.به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا ۲۷ شهریور ۹۹ برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد که علاقمندان بتوانند تا پایان چهارشنبه ۱۶ مهر نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

تمامی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات اطلاعیه ۱۸ شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۱۶ مهر نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 1072364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =