ملت‌های مسلمان نباید در برابر خیانت حکام عرب بی‌تفاوت باشند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه حاکمان امارات و بحرین با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و ملت‌های منطقه خیانت کردند، گفت: جهان اسلام نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،علی حدادی با محکومیت عادی سازی روابط بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، بیان کرد: این حرکت انجام شده از سوی برخی کشورهای عربی یک خیانت بزرگ و توطئه ای نابخشودنی علیه آرمان های ملت فلسطین می باشد. حاکمان امارات و بحرین با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و ملت‌های منطقه خیانت کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی در وضعیت مناسبی قرار نداشته و درحال فروپاشی است. استکبار جهانی یعنی آمریکا نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا رژیم اشغالگر را نجات دهد. از سوی دیگر ترامپ قصد دارد با دنبال کردن این حرکت شکست‌های پیاپی و سیاست‌های غلط خود را پوشانده و پیروزی در انتخابات را به دست بیاورد.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: جهان اسلام و ملت‌های مسلمان باید مواضع روشن خود را به این حاکمان خودفروخته نشان دهند. خیانت آن ها در تاریخ ثبت خواهد شد و هر جنایتی که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از این پس انجام دهد، این خیانتکاران نیز در آن شریک خواهند بود.

حدادی در پایان تاکید کرد: ملت های جهان اسلام و کشورهای اسلامی نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند، امروز دشمنان اسلام و قرآن با همه توان به میدان آمدند. مسلمانان نیز باید در جهت روشنگری با تمام قوا به میدان آمده و جهت مقابله با این تفکر استکباری تمام تلاش خود را به کار گیرند.

منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1072552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =