بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از بعد ازظهر امروز (۲۹ شهریور) خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی امروز (۲۹ شهریور) افزایش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال شرق رخ می‌دهد، اظهار کرد: از بعد ازظهر امروز با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این وضعیت فردا (۳۰ شهریور) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و روز دوشنبه (۳۱ شهریور) علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۳۰ و ۳۱ شهریور) کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد، تصریح کرد: دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱ و ۲ مهر) در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال غرب بارش پراکنده خواهیم داشت.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ شهریور) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۳۱ شهریور) نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1072585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =