درودگر: لغو ممنوعیت جذب خارجی‌ها کذب است/ مشکل الکس نوری با استقلال حل می‌شود

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: قانون می‌گوید قرارداد تیم‌ها با مربیان و باشگاه‌ها باید ریالی باشد، اما درخصوص الکس نوری مسئله خاصی وجود ندارد و مشکل پیوستنش به استقلال حل می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از دانشجو، پس از تحریم صداوسیما توسط AFC برای پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موجی از نگرانی در بین هواداران فوتبال ایجاد شد تا مبادا تماشای این رقابت‌ها را از دست بدهند؛ اما صداوسیما با دور زدن این تحریم عجیب و ناعادلانه بدون هیچ مشکلی بازی‌ها را پخش کرد که این موضوع به گوش کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید.

حال زمزمه‌هایی مبنی بر واکنش AFC به این مسئله به گوش می‌رسد و احتمال دارد ایران را از نامزدی جام ملت‌های آسیا کنار بگذارد یا اینکه سهمیه نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را دستخوش تغییر کند. در همین رابطه صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار ما که ممکن است تهدیدات کنفدراسیون اجرایی شود، گفت: هنوز نامه‌ و یا ابلاغی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پخش مسابقات لیگ قهرمانان از سوی صداوسیما به دست ما نرسیده است.

درودگر همچنین درخصوص قرارداد احتمالی الکس نوری با استقلال گفت: قانون می‌گوید قرارداد تیم‌ها با مربیان و باشگاه‌ها باید ریالی باشد اما درخصوص الکس نوری مسئله خاصی وجود ندارد و مشکل پیوستنش به استقلال حل می‌شود.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پایان شایعه لغو قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی را تکذیب کرد.

کد خبر: 1072626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =