برگزاری ۱۸۰جلسه دفاع از رساله و پایان‌نامه به‌صورت برخط

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه از برگزاری ۱۸۰ جلسه دفاع از رساله و پایان‌نامه به‌صورت برخط در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) محمد حاتمی در نخستین جلسه ستاد برگزاری مصاحبه دوره دکتری سال ۱۳۹۹ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه بر ضرورت برگزاری جلسات مصاحبه دکتری  تأکید کرد.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در دوره شیوع ویروس کرونا توانسته بیش از ۱۸۰ جلسه دفاع از رساله دکتری، پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دفاع از پیشنهاده (پروپوزال) دکتری را به صورت برخط و مجازی برگزار کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در پذیرش دانشجویانی که این دانشگاه را به‌عنوان محل تحصیل یا برگزاری جلسات دفاع و مصاحبه دکتری انتخاب می‌کنند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امکانات و تجهیزات بالقوه و بالفعل مطلوبی را برای برگزاری کلاس‌ها و جلسات برخط (آنلاین) فراهم کرده است.

حاتمی تبیین کرد: تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم محدودیت‌های دوران شیوع ویروس کرونا را به فرصت برای پیشرفت و ارائه خدمات بهتر تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072640

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =