نامجومطلق: غیبت الوحده به ما آسیب زد/ الشرطه هنوز جلوی ما محک نخورده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از رویارویی با الشرطه عراق حاضر شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الشرطه عراق شرکت کرد.

نامجومطلق در ابتدا گفت: به نظرم غیبت الوحده امارات مقداری نظم بازی‌ها را به هم و به ما هم آسیب زد. الوحده 3 امتیاز از عراق و یک امتیاز از الاهلی گرفته بود و این می‌توانست خیلی به نفع ما باشد. انتظار داشتیم کنفدراسیون آسیا این مسئله را در نظر می‌گرفت.

او ادامه داد: با توجه به اینکه ما بیشتر استراحت کردیم، به نفع ما شد اما از اینکه از شرایط بازی به دور هستیم به ضرر ما می‌شود. ما تیم بسیار خوب و باانگیزه‌ای داریم و در سطح آسیا بسیار قدیمی هستیم و عناوین زیادی داریم و با توجه به تجربه‌ای که داریم، می توانیم حریف خطرناکی برای رقبا باشیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که به مرحله بعد صعود کنیم تا در مرحله حذفی حضور داشته باشیم.

سرمربی تیم استقلال درباره شرایط تیم الشرطه گفت: الشرطه تیم بسیار خوب و منسجمی است و بازی رفت را با تساوی پشت سر گذاشتیم و اگر کمی باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم پیروز آن بازی باشیم. تیم ما آمادگی لازم را برای این بازی دارد اما الشرطه هنوز جلوی تیم ما محک نخورده است. با توجه به آنالیزهایی که انجام دادیم به نقاط مثبت و منفی این تیم پی بردیم و امیدوارم با این شرایط نهایت استفاده را ببریم.

مجیدنامجومطلق درخصوص غایبان استقلال برای این بازی هم گفت:‌ ما یک بازیکن مصدوم به نام سیاوش یزدانی داریم اما بقیه بازیکنان شرایط لازم برای بازی را دارند و آماده بازی هستیم. ما با تمام توان خود برای گرفتن نتیجه لازم به میدان می‌رویم و می‌خواهیم دل هواداران را در ایران و سایر کشورها شاد کنیم. استقلال به خاطر قدمتی که دارد، در کشورهای دیگر هم هوادار دارد وتلاش ما این است که با بازی‌های خوب و نتیجه خوبی که کسب می‌کنیم، دل هواداران را به دست بیاوریم. ما با نتیجه تساوی هم شانس صعود داریم اما هدف ما این است که بتوانیم سه امتیاز مقابل الشرطه به دست بیاوریم و این شانس را داشته باشیم که به عنوان سرگروه به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

کد خبر: 1072658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =