رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس سراسر کشور ارزیابی شد

فرآیند بازگشایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدارس سراسر کشور با دستور وزیر آموزش و پرورش مورد نظارت میدانی قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، با شروع سال تحصیلی جدید و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تلاش در جهت حفظ سلامت دانش آموزان عزیز همزمان با آغاز فرایند آموزش در مدارس و رفع نگرانی والدین از شیوع بیماری کوید 19، اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به صورت ویژه با استفاده ظرفیت همه همکاران خود در مناطق، ادارات کل و حوزه ستاد جهت بازدید میدانی اقدام کرد.

بازرسان به صورت کاملا سرزده و تصادفی وارد مدارس شده از نزدیک در جریان نحوه آموزش حضوری وغیر حضوری، رعایت پروتکل های بهداشتی، مشکلات و کمبودهای مدارس قرار گرفته  و نتایج آن را روزانه به صورت مستقیم خدمت مقام عالی وزارت ارائه می‌نمایند. این مهم تصویری روشن از وضعیت مدارس را نمایان می‌سازد و می‌تواند مبنای تصمیم‌گیری‌های آتی باشد.

بر این اساس تا تاریخ 26 شهریور تعداد 172 مدرسه توسط مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، معاونین وکارشناسان این اداره کل در وزارت متبوع از استان‌های تهران، قم، سمنان و همدان مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته و نیز طبق گزارشات دریافتی از استان‌ها 16 هزار و 940 مدرسه نیز توسط ادارات ارزیابی عملکرد وکارشناسان ادارات کل و 725 مناطق آموزشی مورد بازرسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1072697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =