شروع لیگ قهرمانان برای نایب قهرمان لیگ

استقلال فردا شب در چهار چوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم عراقی الشرطه خواهد رفت این دیدار با اوج گرفتن بیماری کرونا با ۲۰۴ روز تاخیر برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) - مهرداد یاراحمدی: استقلال امشب در چهار چوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم عراقی الشرطه خواهد رفت این دیدار با اوج گرفتن بیماری کرونا با ۲۰۴ روز تاخیر برگزار خواهد شد.

سه مربی در یک فصل لیگ قهرمانان

استقلال ابتدا نام استراماچونی را به عنوان سرمربی این فصل از رقابت های آسیایی این تیم به فدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده بود.
زمانی که این سرمربی استقلال را تنها گذاشت نام فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی به ای اف سی ارسال شد و قرار بود که مجیدی هدایت آبی ها را در این دیدار ها بر عهده داشته باشد.
با مشکلاتی که میان سرمربی و مدیریت پیش آمد فرهاد مجیدی هم استعفا داد و نیمکت استقلال چند روز مانده به شروع رقابت ها خالی ماند تا باز هم زمزمه های بازگشت استرا بر سر زبان ها افتاده شود.

نامجو مطلق و اولین تجربه سرمربی گری در آسیا

پس از کش و قوس های فراوان بالاخره از میان چندین و چند نام مطرح شده برای نیمکت استقلال نام مجید نامجو مطلق کمک مربی مجیدی که تجربه خوبی را در کنار مجیدی بدست آورده بود و از همه بازیکنان تیم شناخت داشت به عنوان سرمربی به ای اف سی ارسال شد و اولین تجربه نامجو مطلق با لیگ قهرمانان آسیا رقم خواهد خورد.

استقلال بدون حضور بازیکنان جدید

استقلال در نقل و انتقالات قبل از شروع فصل چند بازیکن لیگ برتری را به خدمت گرفت و گمان می رفت که می تواند از این بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.
در روز های آخر و زمانی که استقلال لیست بازیکنان خود را ارسال کرده بود اما به یک بار مشخص شد که علی رغم توافقی که مسئولان باشگاه با شفر انجام داده بودند شفر شکایت خود را پس نگرفته است و پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته مانده است.

حضور در قطر با همه قوا

با وجود همه مشکلاتی که بر سر راه استقلال وجود داشت این تیم با تقریبا نصف بازیکنان خود به قطر سفر کرد.
و در طی چند روز بازیکنان دیگر به تیم اضافه شدند میلیج و شیخ بازیکنان خارجی تیم از ترکیه راهی قطر شدند.
دانشگر و به صورت جداگانه و چند روز پس از تیم اصلی به تیم اضافه شد تا تنها جامانده استقلال علی کریمی هافبک طراح این تیم باشد.
سرانجام با حضور علی کریمی استقلال همه بازیکنان خود را در اختیار گرفت و مجید نامجو مطلق موفق شد تیم کامل خود را با همه قوا برای این دور از مسابقات آماده کند.

الوحده، خبر خوب یا بد؟

دو روز قبل از شروع هفته سوم این مسابقات تیم الوحده امارات اعلام کرد به دلیل داشتن چندین بازیکن کرونایی از ادامه این مسابقات انصراف خواهد داد.
درباره حضور یا عدم حضور این تیم و اتفاقی که برای استقلال خواهد افتاد گمانه زنی ها ادامه داشت و برخی این اتفاق را به نفع استقلال و برخی دیگر به ضرر استقلال می دانند.
سرانجام با اعلام رسمی AFC این تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته شد و گروه اول لیگ قهرمانان آسیا با سه تیم ادامه پیدا خواهد کرد.


حال باید دید کنار رفتن این تیم به نفع استقلال است یا به ضرر این تیم؟

استقلال سرانجام پس از ۲۱۷ روز امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خلیفه قطر به مصاف تیم الشرطه عراق خواهد رفت.

کد خبر: 1072716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =