تنور ورزش اول داغ می‌شود

بعد از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره امروز برنامه‌ی هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در فصل جدید اعلام شد تا با شروع این مسابقات، تنور کشتی دوباره داغ شود.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-حامد صیفی: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد و گوش‌شکسته‌ها که بیشتر از همه و به‌دلیل کسب درآمد مالی چشم‌انتظار شروع این رقابت‌ها بودند، دوباره در آوردگاه لیگ با یکدیگر سرشاخ خواهند شد.


امسال و در کشتی فرنگی تیم‌های هیات کشتی سیرجان، فولاداکسین خوزستان، آریوبرزن بهبهان، رعد پدافند ارتش و هیأت کشتی استان یزد در گروه الف و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، صبانور کردستان، احتشام‌گستر خوزستان، بازار بزرگ ایران و شهدای مدافع حرم قم در گروه ب حضور دارند.


در کشتی آزاد هم 6 تیم استقلال تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری بجنورد، هیات کشتی قائمشهر، بازار بزرگ ایران و پاس ساری در لیگشرکت خواهند داشت.
وزن‌کشی هفته‌ی نخست رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی، دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده انجام و مسابقات هفته‌ی اول در گروه الف روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار خواهد شد.


همچنین وزن‌کشی رقابت‌های هفته‌ی نخست لیگ برتر کشتی آزاد چهارشنبه انجام و مسابقات این هفته نیز پنج‌شنبه و جمعه به میزبانی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار خواهد شد.
پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر تعویق لیگ برتر کشتی به‌دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا مطرح شده بود اما بالاخره از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز برگزاری بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) به صورت متمرکز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شد تا تیم‌ها از هفته‌ی آینده رو در روی هم قرار گیرند.

کد خبر: 1072894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =