حال نایب قهرمان المپیک رو به بهبود است

عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در المپیک 2008 پکن گفت: حال عمومی مسعود مصطفی‌جوکار که اخیرا به ویروس منحوس کرونا مبتلا شده رو به بهبود است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-حامد صیفی: میثم مصطفی‌جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز با اشاره به روند درمانی برادر بزرگتر خود که به ویروس کرونا مبتلا شده اظهار کرد: متاسفانه چند روز پیش و بعد از گرفتن یکسری آزمایش‌ها مشخص شد که برادرم مبتلا به این ویروس شده و بلافاصله او در یکی از بیمارستان‌های همدان بستری شد تا تحت درمان قرار گیرد.

دارنده‌ی نشان طلای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون خاطرنشان کرد: خوشبختانه ظرف 48 ساعت گذشته حال عمومی برادرم رو به بهبود رفته و امیدواریم به زودی از بیمارستان مرخص شود.

مصطفی‌جوکار تصریح کرد: از مردم عزیز که این چند روز پیگیر حال برادرم بودند نهایت قدردانی را دارم و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. از همگی عاجزانه تقاضا دارم مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا از این ویروس منحوس در امان باشند.

وی عنوان کرد: مسعود مصطفی‌جوکار مربی تیم ملی کشتی در همدان به عنوان نایب رئیس هیات کشتی مشغول به فعالیت است و دلیل بستری شدن در این شهر نیز حضورش در همدان و پیگیری امور مربوط به کشتی این خطه است.

گفتنی است؛ مسعود مصطفی‌جوکار در المپیک 2004 آتن مدال ارزشمند نقره را برای کاروان ورزشی کشورمان به دست آورد و ظرف چند سال گذشته نیز همواره یکی از مربیان تیم ملی بوده است.

کد خبر: 1072902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =